søndag den 5. januar 2014

Santorini layout # Irini.


Er hun ikke skøn?
Layoutet er fra min ferie til Santorini i efterårsferien. Irini her ejer en restaurant i Kamari og jeg havde bare så meget lyst til at tage et foto af hendes, men kunne ikke få mig selv til det. Til sidst spurgte Henning tjeneren, om det var ok. Han spurgte, hvorfor vi spurgte? Folk tager billeder af hende hele dagen! Sådan er vi jo så forskellige.
Jeg har brugt Gesso til baggrunden og to forskellige Dylusions sprays. Derudover har jeg brugt Washi tape, Dew drops, en træ Veneer og sort pen til at doodle rundt i kanten.
Farverne er meget klarere i virkeligheden, men det kender I jo...
God dag til jer.
Karina.

22 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Sikke en skøn lille dame - og dejligt at høre, at I spurgte! Layoutet er rigtig lækkert med perfekte Santorini farver ;)

May Britt sagde ...

Rigtig lækkert LO og fantastisk billede...

Unknown sagde ...

Hvor er det et fint L.O kan godt forstå i gerne ville tage et billede af den kone hun er da for skøn. Bliver så glad (og får også lidt dårlig samvittighed) når jeg læser dylusion og doodling ;)
Hilsen Karina

Annette / aka sagde ...

Hvor er det fint - og skønne farver - så kan man jo næsten se, hvor man er henne, uden at læse teksten.
Skønt foto.

Bodil Hansen sagde ...

Sød LO, - skøn billede
God søndag

Dorit sagde ...

Underskønt LO og historie om damen... jeg har det også svært ved bare at tage fotos af folk, men hende her indbyder jo næsten til det. Hvis man blot spørger, får man nok ikke nej.
Da vi var dernede, var vi inde i nogle meget smalle stræder i Emporio, pludselig kom et ældre ægtepar ud med deres haltende æsel, der var kun dem og os, og jeg fortryder virkelig jeg ikke fik spurgt om jeg måtte tage et billede, øv !
Ser godt ud med gesso og de græske farver bagved.
Godt nytår !

Ann Weiss sagde ...

lækkert layout!

Louise sagde ...

Lækkert LO med skønne farver :)
God søndag

Solveig sagde ...

Rigtig flot LO - jeg kan godt forstå I spurgte, jeg ville heller ikke bryde mig om bare at stille mig op og tage et billede.

Maryann Laursen sagde ...

Endnu et flot LO her. Det ser ud til at alle er kommet igang med Loér, da snart alle viser dem her ifdag ha ha ha

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så lækkert et layout med dette herlige billede... super fed baggrund, Karina

God søndag

Gitte sagde ...

Herligt Lo.

Christina sagde ...

That is a stunning LO Karina! Love it!
Hugs Kristel

Pia Larsen sagde ...

Godt du fik spurgt. Det værste der kan ske er som regel et nej. Selv har jeg desværre oplevet at få et nej, men billedet af denne mand er til denne dag stadig brændt ind i min hukommelse. Men jeg, som du, respekterede mennesket og spurgte.

KFE Design sagde ...

Hun er da bare fin og det er dit LO også.

Lisa Rasmussen sagde ...

Hende kan jeg godt forstå du ikke kunne stå for for hun er da for skøn!!!
Lækkert layout med fantastiske farver ;O))

Marianne sagde ...

Super lækkert lo! Og fed teknik med gessoen og spray'erne.
Rigtig god dag til dig :)

Hellemor sagde ...

Jeg kan bestemt godt forstå at du ikke kunne stå for den søde dame. Ej, jeg er vild med din baggrund med guesso og splat. Så godt tænkt. Helt igennem flot LO.

Pia sagde ...

så herligt foto du har taget og så flot lo alt passer så fint sammen

Karina Beck sagde ...

Hey Karina Andersen.
Ikke noget med dårlig samvittighed. Det her er en hobby.
Glæd dig hellere over, at du har muligheden for at lege med det i fremtiden ; )
Karina

Mio sagde ...

Super fedt Lo og vildt godt stemningsbillede : )
Rigtig god dag Karina

Connie sagde ...

Hold fest en lækker baggrund du har lavet. Er vild med den. og dejligt billed.