torsdag den 23. oktober 2008

Positiv Blogging Award.



Jeg er så heldig at have modtaget denne Positiv Blogging Award fra den super dygtige norske scrapper Anne Kristine. Kig forbi hendes meget inspirende blog.

Anne Kristine skrev: Til Karina, som også er fra Danmark og hun lager også mye fint. Liker godt hennes nydelige vintage ATC kort.

Tusind tak, jeg blev meget stolt over at få den fra en udenlandsk blogger.

Jeg sender awarden videre til disse søde bloggere, som også inspirerer mig meget og som er søde til at lægge en hilsen på min blog. Disse kommentarer betyder meget for mig og opmuntrer mig til at fortsætte:












God aften til alle.


4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hej Karina.
Tusinde tak for Awarden den er jeg super glad for. Tak for dine søde ord.
Jeg troede lige det var et billed af mig selv.hi hi. :o)
Knus Gitte

Vibeke sagde ...

Tusen takk Karina. Så hyggelig!!:)

Tilte sagde ...

Tak for awarden ... jeg blev så glad og stolt ... tak for dine flotte ord :o)

Dorit sagde ...

Taaaak for awarden Karina, superdejligt ! Må lige tænke mig om, hvem stafetten skal gå videre til...