søndag den 6. september 2009

Sensommercrop 2009






I går var jeg til sensommercrop i Bording. Det var hyggeligt at komme til jylland og møde mange af de scrappiger, jeg ikke møder så tit . Selve croppet var rigtig godt arrangeret, med god plads, god mad og dejlige butikker ; )
Jeg var på Regnbuepigernes freestyle kursus og lave et album. Det var et super kursus. Jeg lægger mit album på bloggen, når jeg har lavet det færdigt. Derudover fik jeg shoppet og snakket og dagen fløj afsted. Jeg kunne sagtens have brugt en dag mere...
Tak for gæstfriheden Anette R.
Fortsat god søndag til jer alle.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uh hvor ser du ud til at ha hygget dig...er da slet ikke misundelig :O) Glæder mig til at se dit minialbum.

Jeanette sagde ...

Så ut til å ha vært en flott dag! :)

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor ser det hyggeligt ud, jeg ville såååå gerne ha været der, men omgangssyge kan man jo ikke rende fra øvvvv

Gitte sagde ...

Ih hvor ser det ud til at du rigtig har haft en rigtig hyggelig dag. :)
Glæder mig til at se dit mini-album.
Du må ha' en rigtig dejlig uge.:9
Knus

Pia sagde ...

Hej Karina, Sikke nogle dejlige billeder. Det var skønt at møde dig. Tak for en dejlig dag.

HenrietteH sagde ...

Det ser bare så hyggeligt ud..
Men langt at ta' til Jylland...

Må vi snart se hvad du har shoppet - for der må da være bare "lidt".

Skønne billeder af nevøen - tiden går så stærkt. Min store søn blir' 14 idag - syntes også han lige har været lille....

Tanja sagde ...

Hej Karina..
Tusind TAK for sidst - meget hyggeligt at møde dig... :o)
Scrapknuzz Tanja

Conny sagde ...

Har du våvet dig helt her over i det jyske,men det ser du til har hygget dej her over.

Anonym sagde ...

dejligt at hilse på dig igen :)
og hvor er det fedt at høre du kunne lide kurset! det jeg meget glad for :) selvom jeg ikke var helt på toppen i lørdags og næsten ikke kunne snakke.

Sanne sagde ...

Hej Karina!
Tak for sist og tak for din søde hilsen på min Blog ;-)

Jeg er vild med din stil! især dine vintagekort synes jeg godt om - men også meget søde julekort!

Her må jeg vist til at følge lidt med - tilføjer dig min blogliste ;-)
Bedste hilsner Sanne

Dorit sagde ...

Ja, sikke vi hyggede os, det var en rigtig god dag, men hvor blev den af !
Sjovt at se andres billeder, glæder mig også til at se dit færdige album, jeg nusser stadig med mit, synes indimellem jeg kommer til at slå over "alm." scrap, men man skal nok også øve sig og have "freestyle-brillerne" på.