fredag den 5. marts 2010

Min 50.000 hits blog candy.

Jeg har haft min blog siden maj måned 2008 og jeg har haft ikke mindre end 50.000 besøgende. Det er jo helt utroligt. Derfor har jeg lyst til at lave en Blog candy til en af jer, som kigger forbi og lægger de kommenterer, som jeg er så glad for.
Det du skal gøre for at deltage i denne Blog candy er, at skrive om den i din blog og lægge en kommentar her i indlægget bagefter. Og så vil jeg blive glad, hvis du blev en følger af min blog også, ved at tilmelde dig til venstre i sidepanelet.
Du har muligheden for at deltage til den 19. marts 2010 kl. 23.59, dansk tid.
Candyen indeholder mønsterpapir, nodepapir, bånd, manillamærker i to størrelser, kageservietter, frimærker, rub ons, blomster, Bo bunny Party album, sort sværte, en pose med charms og brads mv., Tim Holtz billetter og et nyt umonteret stempel fra Kreativ Hobby design.

I started this blog in Maj 2008 and I have had 50.000 visitors! I will celebrate this with a Blog Candy. To win the blog candy you have to do this: Write about my blog candy on your blog. Leave a comment and your name on this post. And please become a follower too.You have until Marts 19. 2010 at 23.59, my time.
Closed

God weekend.

49 kommentarer:

Margit sagde ...

TIL LYKKE. Hvor er det imponerende, at du har haft så mange besøgende... men kan godt forstå at mange finder vej forbi... du laver så mange flotte, inspirerende ting. Og du er flittig til at smide indlæg på og være på besøg hos andre... det er jo medvirkende, tror jeg.
Lækker, lækker blogcandy...

Lina sagde ...

Jeg kan kun være enig med Margit. Du laver nogen super flotte ting, og er altid så sød til at kommentere. Så intet under du har så mange hits :) Og wow - sikke en flot candy. Jeg er sikker på den vil trives hjemme hos mig ;-p.

Sandy sagde ...

Oh wow what a suprise.
So wonderful candy.
Congratulations my dear friend Karina.

Annette sagde ...

Stort tillykke med det flotte besøgsantal. Rigtig flot. Du laver også rigtig mange flotte og inspirende ting.
Lækker blogcandy du har lavet.

God weekend,
Annette

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Karina :)
Jeg tjekker din blog hver dag og jeg stjæler ikke sjældent fra dine inspirende og kreative værker.
Ikke underligt at du har haft så mange besøgende :)

Dorthe/Dob sagde ...

Wauw, 50.000 besøgende...
Tillykke med det flotte besøgstal.
Det er da helt vildt imponerende. Jeg har bestemt gjort mit til, at du har nået dette flotte resultat :)

Made By Dorthe sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal, de er velfortjente, du laver mange flotte og spændende ting. Krydser fingre for at den lækre Candy, kommer hjem til mig :-)

Benita sagde ...

wuhuuu 50.000 det er da helt vildt!!!! Stort tillykke med det. Du er skisme god til det der scrap-noget... hihi

Håber da at vinde, den er godt nok lækker den blog candy

wishoff sagde ...

Tillykke, men så mange besøgende...
Lækker blogcandy...
Du laver mange flotte ting, der også er meget inspirerende...
Flot blog

Ann Katrine sagde ...

tillykke med din velbesøgte blog. har kigget lidt rundt og sikke mange fine kort du laver.
lækker blogcandy, som Meget gerne må komme til min postkasse :-)

Kristina sagde ...

Hej Karina

Altid lækkert med en Candy :)
Elsker farverne! De ville falde i god jord på mit scrappe-bord :)

Go kreativ weekend til dig

Kristina

Fru Larsen sagde ...

Hej Karina! Flot med så stort besøgstal, jeg kan godt forstå det, jeg får også feeds, og kigger med! Men nu har du mig også som fast læser, og jeg er glad for at deltage i udtrækningen af din flotte candy!
God weekend

Fru Larsen

Charlie sagde ...

Helt enig i ovenstående - jeg har fulgt dig længe - og vil fortsat gøre det - og du er netop flink til selv at kommentere. Alligevel er det imponerende hurtigt du har rundet - TIL LYKKE med det. Fin blogcandy kan jeg se.

Jeanette sagde ...

Gratulerer med 50 000 hits, Karina! Du har en superflott blog, som jeg titter innom hver gang du oppdaterer! Herlig flink er du til å kommentere rundt omkring også. Til lykke, også med de neste 50 000!

Klem fra Jeanette (som skal skrive om blog candyen din i bloggen sin).

Gitte sagde ...

Tillykke med de mange besøgende. :) Men det kan jeg nu godt forstå at du har haft mange forbi din blog. Du er så kreativ og laver nogle utrolige flotte kort, LO og andet godt.;O)
En super lækker blogcandy du har sat sammen.
Du må ha' en dejlig weekend.
Knus

Linda sagde ...

Wauh hvor er det flot karina. TILLYKKE. Du laver også så mange flotte ting, så det er et must at komme forbi dig. Rigtig god weekend.
scrappehilsner fra Linda

Tina sagde ...

Også et stort tillykke fra mig. Selvom jeg ikke har en blog, hvor jeg kan reklamere for din blog, så skal du alligevel ha ros fra mig.

Jeg synes din blog er forrygende, der er hele tiden nyt, den bliver opdateret og fornyet. Du giver noget til mig/os fra din kreative idéer og også lidt fra dit privat liv, ja også har jeg en helhed en slag billede af dig som et menneske med sunde grund holdninger.

Mio sagde ...

De andre har jo næsten skrevet det hele : )
Stort tillykke med de mange besøg, dejlig blog du har.
Den skønne blog candy, må da gerne havne i min postkasse *G*

Charlotte sagde ...

50.000 .. det er godt nok flot! Tillykke med det! Du har nu også en dejlig blog med rigtig fine ting. :0)
Total lækker blogcandy!!!
God weekend til dig.

Dorthe sagde ...

Hold da op... 50000 besøgende...? Det er jo vildt flot!!
T I L L Y K K E.
Og den candy gider jeg sørme godt blive ejer af ... *S*

Carina Fehrn sagde ...

Hej

Tillykke med de 50.000 besøgende, ikke dårligt.
Den ser rigtig spændende ud denne her Blog-Candy.
Jeg glæder mig til at følge din blog!

Vh Carina

Helle Sahl sagde ...

Tillykke med de mange besøgende. 50.000 er da også helt vildt mange. Elsker at komme forbi her hos dig og blive inspireret. God søndag

sonja sagde ...

Tillykke med de 50.000 besøg det er da utrolig flot.fed Candy du har,og en kanon blog.ha en god søndag.

Jayne sagde ...

Tillykke tilykke Karina.. Ikke fordi det er uforståligt, du altid sød til at lægge komentar til andre. også er du jo super kreativ og laver nogle super ting..
'Som jeg før har sagt. hvordan får du tid :0)
Men vil da gerne være med i din blogcandy.. Plejer godt nok ikke at være heldig. men jeg gør et forsøg.
Skøn søndag til dig

Jayne

Anonym sagde ...

Wow hvor flot med alle de besøgende! Min tæller gik i udu for længe siden og jeg fik aldrig sat en ny på...hmmm, kunne være at man skulle gøre et nyt forsøg ;O) Vil da samtidig sige dig tak for alle de kommentarer DU har smidt hos mig! Skøn candy...elsker søde sager, så jeg krydser mine små fingre. Ha en dejlig søndag.

Maria Krumbaek sagde ...

TILLYKKE!! super imponerende med så mange besøgende. Du laver nu også nogle flotte ting ;) TILLYKKE!
og så kan man da ikke sige nej til at være med i sådan en lækker blogcandy

Anonym sagde ...

Super lækker blogcandy - den vil jeg da gerne vinde:)

Tillykke med de 50.000 besøgende.

fie & Co sagde ...

STORT tillykke med det flotte besøgstal her hos dig! Meget forståeligt;0)
Det er godtnok mange lækre sager du har lavet til blogcandy må jeg sige.
Knuser;0)

LindaSS sagde ...

For en flott candy, og nydelig blog du har.. Selvfølgelig vil jeg gjerne være med å spre ordet om denne herlige candyen og flotte siden.. Du finner link i sidebaren i bloggen min, og jeg har selvfølgelig lagt meg som følger..

Ha en flott flott uke..

Linda

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op du har haft mange besøgende, dejligt må det være :-)
Tak for en altid inspirerende blog.
Og lækker candy, den vil jeg da gerne eje :-)

Conny sagde ...

Tillykke med det fantastiske besøgstal,men du laver også nogle flotte ting, som man får lyst til at se.

Else Slipsager sagde ...

Tillykke med de mange besøgende. Du laver også nogle super seje ting.Og så er du rigtig god til at lægge kommentarer rundt omkring - noget vi andre kunne lære meget af.

EttenA sagde ...

Hej Karina,
Tillykke med dit flotte besøgstal - det forstår man jo godt!
Fin blog med flotte og inspirerende ting.
Og en lækker candy!!

Monica Kasandra sagde ...

Kære Karina
Tillykke med de 50.000
Godt gået.
Tak for altid god inspiration
kh
Monica

Ukka sagde ...

Hi Karina!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Carina sagde ...

Grattis till alla besökare! Du gör ju så mycket fint, det är alltid kul att titta in hos dig. Många fina saker du lottar ut i blogcandyn.

Mia sagde ...

Hej!..

Stort tillykke med de mange besøg!.
Jeg har i "hemmelighed" fulgt din blog længe, men nu er det officielt.. og håber på at vinde din utrolig lækre candy :)

Sissi sagde ...

Fantastic candy! Is it open to worldwide?
I'm a new follower and I have put a post for your candy on my blog:
http://blogcandychepassione.blogspot.com/2010/03/blog-candy-di-karinas-scrap.html

Hugs from Italy

Tsky sagde ...

Hi Karina!What a sweet Candy!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://tsky-tsky.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Sabrina Krighaar sagde ...

Der er ikke noget at sige til du har haft så mange besøgende - du har en rigtig lækker blog!

Og så den candy... Der er savl i mit tastatur nu ;)

Englagård sagde ...

Hej Karina
Jag förstår att du har många besökare, du gör mycket fint. Du lottar också ut så mycket fina saker, jag hoppas jag vinner:)

Inger Marie sagde ...

Så flott bloggcandy du har ordnet med Karina, vil gjerne vinne den. Krysser fingrene :)
Gratulera så mye med 50.000 besøkende,alltid inspirerende å besøk bloggen din :)
God klem fra Inger Marie

mariala sagde ...

Kæmpe tillykke, så velfortjent. Din blog er absolut et besøg værd :)

Monika sagde ...

Grattis till 50 000 besökare!

Jag vill gärna delta i din utlottning. Lägger till mej som följare och lägger ut en länk från min blogg också.

Ha det gott!

Kram

Monika

Olga sagde ...

I like your creations style, esp I like "Cypern 2009"
Oh impressed - so many hits! You deserve it!
The candy is really SWEET, I would be more than happy to win it because I'm a beginner in scrapbooking and need materials and tools so you can be sure they come in handy and not be collecting dust in the box :).
Thanks for the chance!
I've linked your candy to my sidebar and follow you.
My best regards!

Trine sagde ...

Hej Karina
Hjertelig tillykke med de mange "hits". Det må jo betyde, at du laver noget, vi andre også kan lide! Jeg har ihvertfald været herinde mange gange.

Tak for dine søde kommentarer på min blog. Det betyder også meget for mig at have venlige scrapsøstre komme forbi med deres meninger.

Det er nogle skønne ting, du har samlet. Det bliver en heldig vinder, der modtager din gave. Krydser for at det kan blive mig ... he, he

Trine

Regnbuedrops sagde ...

Gratulerer så mye!! =D jeg blir gjerne med på candyen din, den er lagt til i min sidemeny. Og jeg har lagt meg til som følger, for du har utrolig mye fint her inne. Ta gjenre en titt på min blogg også ;P
Så da håper jeg at kanskje lykken er med meg og ønsker deg en fortsatt strålende dag.
Klem heidi

Gitte sagde ...

Din blog er bestemt også værd at besøge, så tillykke med jubilæet med 50.000 besøgende.

Hav sagde ...

Sikke en flot blog du har og så mange flotte ting du laver..