tirsdag den 22. juni 2010

Keep on smiling. LO nr. 71. And Blog candy with a Hero art stamp.

Endnu et layout med min nevø Victor. Papirerne er en blanding af October Afternoon, Basic Grey og Hambly Overlay. Så har jeg brugt et Hero Art stempel på kork, min ynglings bambi, D5234 Young Deer. Den punchede kant er fra en Matha Stewart punch. Æblet er en punch fra Carla Craft og den er punchet ud på en gammel bogside.

BLOG CANDY


Og nu til noget helt andet ; )
Jeg har nu haft 60.000 besøgende på min blog og har derfor lyst til at forære en lille Blog candy væk.

I de to år jeg har blogget, har jeg været meget overvældet over de mange søde kommentarer, som I lægger. Tusind tak for dem. Jeres kommentarer gør helt sikkert, at jeg får lyst til at blogge endnu mere.
For at deltage i min Blog candy, skal du gøre følgende:
  • Skriv om min Blog candy på din blog

  • Og skriv en kommentar her i indlægget
Blog candyen slutter den 15. juli 2010 kl 23.59.

Through the to years of blogging I have been overwhelmed of all your sweet comments. That is what makes blogging fun. I have now 60.000 hits on my blog and would like to give a little Blog candy away.

This is what you would have to do:
  • Whrite about my Blog candy on your blog.

  • Leave a comment on this post.
You will have until July 15. 2010 at 23.59. Danish time.
CLOSED

46 kommentarer:

Pia sagde ...

Super lækkert layout igen og hvor er han dejlig, skøøøønt billede.Tusind tak for din fødselsdags hilsen, det var sødt af dig at huske det. Jeg holdt fest i lørdags og i dag skal jeg have 19 tøser til frokost så dejligt at vejret er med mig. Du må have en dejlig dag
scrapknus Pia

Lene sagde ...

Hej Karina. Tillykke med de mange besøgende. Jeg forstår det jo godt, for du laver de mest flotte og inspirerende ting. Det er i hvertfald din skyld jeg er kommet igang med Hero Art stemplerne...;-) Rigtig lækker blogcandy du har samlet sammen. Jeg har linket til den på min blog.
Mange hilsner fra Lene

Bertram sagde ...

Tillykke med de mange besøgende.
Fin måde at få brugt Hambly Overlays på, jeg har selv den du har brugt og den driller mig GGG
Elsker dig bambi og genialt med at spemple på kork.

Annette / aka sagde ...

Tillykke med de mange besøg. Det er godt nok mange - men det er da klart, at vi er mange, der elsker at kigge på dine spændende ting.
Hvor er det et sødt Lo fra dig igen. Smart med det kork.
Tusind tak for dine kommentarer på min blog.
Nu ligge der også et foto af din lækre candy.

Dorthe sagde ...

Wauw... 60000 besøgende er da godtnok MANGE!! Tillykke med det :) - Det er en lækker candy du har lavet ... jeg vil linke til den fra sidebarren på min blog :) ... Supersødt LO du har lavet - elsker også din kork-bambi, den er SÅ nuttet. Jeg har jo også købt kork, fordi jeg forelskede mig i det her hos dig *S* - jeg har bare ingen bambi (snøft) thihi...

Sandy sagde ...

Oh karina so sweet LO again. Really dartling photo.

Your Candy rock. Love them all.

Charlotte sagde ...

Ihh sikke et lækkert LO med super flotte farver. Jeg er ret vild med den opsætning - denne må jeg lifte en gang ved lejlighed! :0)

Jeg deltager gerne i din rigtig fine blogcandy. - Tillykke med det flotte besøgstal.

Pia sagde ...

Tllykke med de mange besøgende. Det er altid en fornøjelse at komme forbi din blog og se dine fine kreationer.
( du skal ikke tage mig med i din lodtrækning - jeg ville bare lykønske dig :-)

Sabrina Krighaar sagde ...

ALtså, den bambi på kort er så fantastisk - savler hver gang jeg ser den!
Om meget apropros, savle gjorde jeg også ved synet af den candy, krydser virkelig fingre for at den skal min vej.

Marianne sagde ...

Det er virkelig et super sødt LO (igen-igen :o) - og med nogle meget stærke farver :o) Men virkelig super dejligt - og billedet er jo skøøønt :o)

mariala sagde ...

Som altid - lækkert lo.
Tillkke med de mange besøgende, det er såmænd fortjent.
Tak for chancen for at vinde denne lækre candy :)

Else Slipsager sagde ...

Tillykke med de mange besøgende. Lækre ting du laver, jeg holder meget af at besøge din blog

Benita sagde ...

Jeg tror du er en af verdens bedste blogger. Har altid noget spændende på bloggen og er vildt sød til at kommentere.

Herligt billede af Viktor. Fedt layout med fantastiske farver.

Deltager selvfølgelig i din blogcandy - den ser jo helt vildt lækker ud. :)

Dorthe/Dob sagde ...

Tænk at have haft 60.000 besøg på sin blog.....
Det er da for vildt :)
Det er en super lækker blogcandy.

Skrapsak sagde ...

Det er da vildt imponerende at have så mange besøgende. Jeg var stolt da min lige før ramte 100 besøg.;o)

Jeanette sagde ...

ÅÅÅhhh nydelig layout, Karina! Jeg vil gjerne være med i trekning av din candy, og har laget et innlegg i sidebaren om den. :)

Helle Sahl sagde ...

Skønt layout med den søde Victor. Det album med ham er efterhånden måske blevet til to? Lækker og gennemført er /de i hvert fald.

Tillykke med de mange besøgende.

May Britt sagde ...

Det var sørme flot med så mange besøgende men bestemt også nogle rigtig flotte og spændene ting du laver... har linket dig på min blog og lækker blokcandy...
Mange scrap hilsner May Britt

Vinni J sagde ...

Hej Karina. Stort tillykke med de mange besøgende, men du har jo også en flot og inspirerende blog.
Jeg har lagt et link på min blog.

Signe Bendorff sagde ...

Wow... 60000 besøgende... det er altså ret vildt... Stort tillykke,,,

Gitte sagde ...

Wow hvor blev det LO bare skønt, det er ikke kun billedet som er med til at gøre det..:) Super fede farver og papir. :)

Tillykke med de mange besøgende:)
Du må forsat ha' en skøn uge.
Ses søndag :) :)
Knus

Anne sagde ...

For en søt LO, og en herlig gutt!
Gratulerer med 60 000 treff. ;)

Jeg har linket til candyen i sidebaren min, nå krysser jeg bare fingrene. :)

Klem, Anne.

Conny sagde ...

Et rigtig sød layout med Victor,og tillykke med de mange besøgende på din blog

Femmy sagde ...

what a beautiful layout Karina, congrats on your bloghits!! great candy!!

Connie sagde ...

Skønt layout og tillykke med de mange besøgende. Her er jo også altid inspiration og hente.

Sanne sagde ...

Sikken et sødt LO Karina - en lille hjerteknuser ;0)

Lækker candy!
God weekend

Joan sagde ...

Tillykke med de mange besøgende, ikke uden grund så mange kikker forbi :)
Tak for alle dine søde kommentarer:)

Maria sagde ...

Tillykke med de mange besøgende Karina. Det er virkelig flot! Men du har jo også en spændende og inspirerende blog som fortjener alle de mange besøg :-)
Tak for dine søde kommentarer på min blog - det varmer :-)

Charlie sagde ...

Ham Viktor bliver man da glad i låget af at kigge på og især på sådan et fint LO. Til lykke med de mange besøgende - det er også en fin blog du holder dig og mange skønne ting du viser - så jeg kan heller ikke holde mig væk. Tak for chancen - jeg er da helt sikkert med =0)

Anette sagde ...

Denne flotte candyen vil jeg veldig gjerne være med på ;)
Har lagt candyen din til i sidebaren min ;)

Unknown sagde ...

Kære Karina. Tillykke med de mange besøg - det er altid dejligt at kigge forbi hos dig - fordi du er sådan en ildsjæl med det kreative, og der altid er humor og inspiration at hente i dine kreationer...
Knus
Engel...

Anonym sagde ...

Hey. Tillykke med de mange besøgende. Super lækker blogcandy.

Margit sagde ...

Super fint LO med Viktor... han er en lille *, som vist spreder glæde på sin vej ;o)
Til lykke med dit fine besøgstal... imponerende - og forståeligt med dine inspirerende indlæg og dine søde hurtige kommentarer til os andre...
Deltager sørme med glæde... ;o)
Knus

Stine Westmoen sagde ...

Da har jeg skrevet om deg i bloggen min.

Kjempefin candy og LO!

Ane Lene sagde ...

Hei.
Flott candy! Jeg har linket deg fra min sidebar.
Smil fra Ane Lene

Hildes Scrappeunivers sagde ...

Herlig candy, som jeg må prøve vinnerlykken i. Her er mitt innlegg:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/candy-hos-karina.html

God sommer!

Klem fra Hilde

WencheP sagde ...

Kjempeflott candy.

Jeg har linket i bloggen min og blir gjerne med i trekningen!

EttenA sagde ...

Tillykke med de mange besøgende - det er altid spændende at kigge forbi på din blog!!!

Karina Bunkenborg sagde ...

Sikke et sødt LO du har lavet og en dejlig baby. Tillykke med de mange besøgende jeg har bestemt været en af dem.
vh Renne

Marolle sagde ...

TOTALT fedt layout!!!

Askeladden sagde ...

Jeg vil være med på din bloggcandy og har lagt link til din bloggcandy på bloggen min.

Anzso sagde ...

Congratulations on your blog! Dear blog gift!
http://papirmania.blogspot.com/

Anonym sagde ...

I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's
a very easy on the eyes which makes it much more pleasant
for me to come here and visit more often. Did you hire out
a developer to create your theme? Outstanding work!

Stop by my blog :: salampakistan.it/blogs/e..

Anonym sagde ...

While it is one thing to have a social media profile on
an online community like Deviant - ART, it is a whole
other thing entirely to have fitted it with an effective SEO strategy.
If you encourage your visitors to write their original reviews about your products instead of coping reviews from competitive websites to show you have circulation and satisfied customers, your website is more likely
to earn higher ranking in the major search engines.
The tools include efficient internet marketing, proper usage of keywords,
flawless content and creating social media buttons.
This will not only help you find the best service provider but will help you
build an idea about the recent SEO market. Thus, in minimum cost, you get an opportunity to increase your
site ranking on Search Engine Result Page (SERP). Meta Name and Meta Description Tags are two of
the important ones. Domain Authority is influenced by:.
Relevant keywords ought to be used in the alt tags.
Isn't that something you and your business should be a part of. ) of links. Those who work on introduced SEO power suite, they choose best SEO tools among various tools available in the market. The concepts make use of the current social networking sites, which are very popular among the online audience. ' Every
page should be optimized with additional keywords. Here you will need an SEO agency such as Webfirm
to try and run damage limitation. These professionals follow ethical SEO strategy and effectively implement it that finally increases your
website visibility. G) SEO basics -Image 6: Open Google.
4) Managing your online business. SEO content is a huge deal in today's online oriented business world. The website serves as a way for customers to find the business and be able to see what services are offered. ============ More at: Comment "Smartly" & Increase Page Views: Writing Essentials 8.

Also visit my web page :: Suggested Resource site
My webpage :: backlinkaufbau

Anonym sagde ...

With dozens of radio apрs for i - Ρhοne available in i - Tunes, there іѕ an app
for еvery categoгy of music lover to lοve.
Whilе the effeсts of antenna polагizatiοn may be inteгpreted as a reductiоn іn the qualіty οf some rаdiο lіnκs,
some radio dеsіgners often maκe use οf thiѕ ρropeгty to tune an
аntenna to their nеeds bу reѕtriсting tгаnѕmisѕіon or гeсeption tο signalѕ оn а limited number οf vеctorѕ.
Even today, I go bіg game huntіng and all this, anԁ the moгe dаngеrouѕ sоmething is, the happier I am.


Here iѕ my web sitе gratis spiele

Anonym sagde ...

1. com’s report. Content, keywords and link building are some of the factors using
which Search Engine Optimization services are taken care of.

The main aim of SEO is to get search engines positioning a certain website well in results for specific keywords.
NOW, I don't mean you should just put keyword spam in your footer. Enough said. The tips are as follows:-. Lastly, make sure that you have a reliable work-at-home office. Make buying easy for the customer and they will return often. Be sure that the SEO outsourcing company you hire is capable of communicating properly. It is a sagacious process that has become even tougher with the continuous changes in the algorithm of the major search engines especially Google. Don't
Forget to Replace the Default Favicon with Your Logo.

Basically, if you create links to your website with "ink cartridges" or "printer cartridges"
in the anchor text, it will help move your website up on the search results for those
key words. It's more control than you get In many backlinks and every element of these controls allow you to link a bit more than he would be out of control. Create a general, high-level category in which you want to manage all phrases'for example
'global,' 'online,' 'channel,' and so on. SEO defined.
You need to try to find reputed SEO consultants.
SEO content is a huge deal in today's online oriented business world. They are looking up the the keywords you did research on to find what they are looking for. If customers like what they see, they just might go on reading.

Also visit my web page http://xyala.cap.ed.ac.uk
Also see my page :: chillwithfriends.com