torsdag den 19. august 2010

Layout med tape.


En af de nyeste trends er tape. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få fingrene i nogle af de japanske Washi tape. Hvis du ser dem et eller andet sted, hvor man ikke løber ind i noget told, så sig endelig til. ; )

Billederne er Nevø Victors mange dejlige ansigter. Jeg har liftet layoutet fra det nyeste " Scrapbooking m.m." Papiret er Basic Grey Basics. Det skal se ud som om billederne er sat fast med tapen som er fra Prima. Der er forskellige rub ons på også fra Prima og American Krafts. Og så har jeg brugt en enkelt journaling sticker fra Amarican Krafts.

Jeg skal lige høre om en ting. Der er tit nogen, der skriver "rigtig i Karina stil" i en kommentar og så bliver jeg jo meget nysgerrig. Jeg selv ved nemlig ikke hvad min stil er. I perioder er jeg til Vintage, andre freestyle osv. osv. Jeg elsker nemlig at eksperimentere.
Hvad synes du er min stil?

27 kommentarer:

Thanni sagde ...

Rigtig fedt layout! - ser super ud med den tape!
Jeg har indtil videre kun set tapen på Etsy - og bliver nok næsten nødt til at eje noget af det ;)
Næ det med stil er somme tider svært - især da ens egen ;D ..men det gør vel heller ikke noget at man skifter, og prøver sig frem men noget nyt. Synes det ofte afhænger af de billeder man sidder med, hvilken stil det ender ud i :)

Annette / aka sagde ...

Flot og lidt nyt med det tape.
Har fundet noget i Tigeren....men det kan ikke slå dette. (3 ruller 10,- kr, tyndt og gennemsigtigt, så prisen passer.)
Lækkert LO.
Din stil ? Det ved jeg ikke, jeg synes da, du er meget varieret.
Du mestrer en masse teknikker, og bruger forskellige farver, så det kan jeg ikke lige udtale mig om.

Sandy sagde ...

OMG what a darling LO.
Awesome.

Anonym sagde ...

Skønt LO...har godt læst at det nyt hit er tape...men det der Washi tape, er det ikke bare som almindeligt mønstret tape? Eller kan det noget særligt? Der var en artikel om det i Scrapbooking mm men jeg savnede noget mere info. Din stil...jeg synes da også den er blandet når vi taler om LO's..med kort tænker jeg klart vintage og HA.

Gaby Bee sagde ...

Hi Karina, I found some copies of my artwork here:

http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=7480.0;topicseen

Please tell me what's going on!

Gaby

Hellemor sagde ...

WOW,et flot layout. Jeg er vil med det rene look og hele billedserien af Victor og det at billederne ikke er så store.

Jeg synes at din stil er flot og enkel. Jeg har det helt klart ligesom dig at det er sjovt at eksperimentere. Der vil nok altid alligevel være et islæt afen stil / bestemt måde at gøre tingene på uanset hvilke stil man vælger.

God weekend.

Conny sagde ...

Hvor er det et godt LO. du har lavet af Victor,jeg kan godt lide alle de små billeder du har sat ind.
Kan du have en god weekend

Bertram sagde ...

Lækket LO, flot liftet. kan bedere lide dit end originalen SMIL.

Gitte sagde ...

Oh - et rigtig flot LO og nogle skønne billeder.

Ja - i det svenske scrapblad er de gået helt amok med det nye tape. Det ser også fedt ud.

Christina sagde ...

A wonderfull LO Karina! Love it!
Hugs Kristel

Pia sagde ...

super flot layout, skønne farver, jeg går ikke så meget op i hvad stil man har, synes også det afhænger af de billeder man skal bruge. Du må have en god weekend

Margit sagde ...

WAUW... en CHARMEtrold... lækker fotoserie... Smart sat op med det nye tape...
Stil... ved ikke om du har en bestemt stil... synes du er utrolig varieret og er frisk på at prøve mange nye ting.
God weekend til dig.

Fru Larsen sagde ...

Han er bare en dejlig unge - kan godt forstå du bruger ham!

Inden jeg har kigget nogen andre kommentarer ville jeg kalde Karina-stilen, for retro eller grafisk, og nu er jeg så spændt på at se hvad de andre siger! :)

Marianne sagde ...

Skønt Lo - og en skøn unge :o) Måske man skulle få fundet sin gamle tape frem - har en del til at ligge :o) Sjovt, som de gamle ting kommer frem igen....

Heidi sagde ...

super fedt lo og smart med tape - ikk noget jeg har gjort i men skal da helt sikkert prøves - så faktisk noget fedt tape sidst jeg var o butik tigeren

Din stil hmm.. svært men med loér vil jeg sige sjov, anderledes og enkel

Rigtig god weekend knus

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare et rigtig lækkert LO. På en måde enkelt, på en måde detaljeret. Jeg synes du har en meget blandet stil og at den er svær at definere!

Charlotte Ravn sagde ...

Ih hvor er han altså lækker ham Viktor! :) og det er dit LO også. Jeg synes også du er rigtig god til at variere din stil og det kan jeg godt lide. Det er lidt kedeligt, hvis alt hvad man laver ligner hinanden! Tror du har det lidt ligesom mig, at du kan lide de fleste stilarter og kommer til at kede dig hvis du sidder og laver det samme om og om igen! ;)

Helle Sahl sagde ...

Det layout elsker jeg bare. Hold nu op hvor er det bare godt. Den baggrund stolehynden giver på billederne er bare lige i øjet på det baggrundspapir. Og lige en af de stile som du mestre så godt.

Jeg synes du har flere stile hvor man kan kende din hånd. Der er den farverige stil som du bruger til Victor LO´erne og kort, Vintage og så en lidt anden stil når du bruger HA stempler. Skal man have én? ;o)

Håber du har det godt. Knus

Benita sagde ...

Din stil skifter, ja men udtrykket i dine sider er det samme. Hjalp det? haha

Jeg er vildt med at du mestrer så mange stilarter. Dette layout er vildt flot!

Mette sagde ...

Skønt skønt LO med mange billeder. Det må jeg vist lifte en dag.

Lækre ting du får lavet.

Mette

Lise sagde ...

Hmmm... Jeg ved ikke rigtig med den "Karina stil" men det er helt sikkert nogle flotte ting du laver - også denne gang;-)

Susanne Meltesen sagde ...

Dejligt layout - med masser af fede effekter og alligevel så dejligt overskueligt.

FLOT...!!!

Vibeke sagde ...

Hei Karina:)

Altfor lenge siden jeg har vært i bloggen din :( Det går litt i 100 hos meg om dagen, så det blir lite blogging. Men de gangene jeg har tid - så er jeg alltid innom bloggen din:)

Den siste du har laget har var jo bare så utrolig stilig da. Imponerende:)

Ønsker deg en god helg videre:)

Muffin sagde ...

Härlig LO med jättefina bilder! Jag har svårt att säga vad som är "Karina-stil", jag tycker du är väldigt duktig på att testa olika stilar och tekniker - och du lyckas alltid bra!
Tack för dina söta ord inne hos mig och tack för tips gällande bokmärken!
*kram*

Familien Jørgensen sagde ...

Påsådan en regnfuld søndag er det dejligt at kigge på dine fine LO, -og modellen er også begejstret for dem;O) De er fine faster..
Kram herfra

Marolle sagde ...

yes dejligt du er også er begyndt med tape :)h

Jennie/Deleelsia sagde ...

Otroligt fin Lo och så söt han är.