fredag den 10. september 2010

To julekort mere til "OSH"


Det blev lige til lidt flere julekort til "OSH". Jeg havde jo glemt, at der ikke måtte komme glimmer på og selvom dem i går var embossede, kommer der stadig lidt glitter af. Så jeg må lige høre Charlie i morgen, om hun stadig vil have dem..

Flere har spurgt til mine Marianne Design Dies. Dem har jeg købt HER, i Hobbyboden.dk. Og min bannerpunch fra tidligere indlæg er også fra Hobbyboden, HER.

Og så blev det endelig Scrap N Dream tid. Jeg glæder mig til at møde jer igen og shoppe i de skønne scrapbutikker i morgen.
Rigtig god weekend.

16 kommentarer:

Christina sagde ...

That's a beautifull card Karina! Love the picture!
Hugs Kristel

Pia sagde ...

Smukke kort! Ha en dejlig scram n' dream dag imorgen!

Unknown sagde ...

Kære Karina... Super skønne og elegante kort.. hvor har du billederne fra? Er sikker på at de skaber glæde, hvor de kommer frem :o)
Knus
Engel...

Berit Bilde sagde ...

Nydeligt kort. Jeg har jo samme papir at fornøje mig med herhjemme - mon ikke jeg også skal se at komme igang med julekortene?!

Hvad er det du har lavet rundt i kanten - det kan jeg ikke rigtig se.

Engel : Papiret er Vivi Gade Design. Kan købes hos CC Hobby

Jeanette sagde ...

Nydelige, kos deg masse på scrappetreff i helgen. Klem.

Femmy sagde ...

love it! beautiful christmascard.
have a nice weekend.

HenrietteH sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort til et fantastisk formål..

Håber vi når at ses i morgen..
Ellers må du ha en super god weekend..

Sandy sagde ...

So so beautiful christmas cards Karina. Gorgeous work. Love them.

Have a lovely weekend my friend.

Anne Thormose sagde ...

Rigtig skønne julekort - man kommer jo helt i julestemning på en grå efterårsdag. ;o)

annes paperfun sagde ...

Så flotte julekort!
Nydelige mønsterark du har brukt!
God helg til deg :o))
Klem Anne

Margit sagde ...

Rigtig smukke kort. Så hyggelig nostalgisk julestemning på billederne.
SES i morgen

Henriette sagde ...

Ihh hvor er det nogle smukke kort! Man kan jo nærmest fornemme julen vente :-)

Annette / aka sagde ...

Smukke kort. I det dejlige papir fra Vivi Gade.
Og lækkert stempel.

Marianne sagde ...

Hvor er de helt fantastisk lækre!!! Især det øverste - det røde papir er simpelthen SÅ flot til det vinterbillede!! Rigtig god weekend :o)

Conny sagde ...

Jeg er lige ved, at blive i julehumør når jeg se dine flotte julekort.

Dortesjs sagde ...

waue dine julekort er fantastiske simpelthen smukke...og OSH er en rigtig god ting jeg er osse med..

Dorte