onsdag den 1. december 2010

1. december. Merry merry merry. Hero Arts.

Så blev det endelig december. Jeg er en rigtig julenisse, så her i december, vil jeg blogge hver dag til den 24. december med. Der vil komme lidt af hvert. Mest kort, men også lidt andre julerier i form af opskrifter til julelækkerier, mit julepynt o.lign. Jeg håber, at du kigger forbi og lægger en kommentar. Hvem ved, måske kommer der overraskelser ; )
Dagens kort er lavet med teknikken resist embossing. Stemplet er Hero Arts S5459 Large Swirl Tree og teksten er fra sættet CL343.

Rigtig glædelig december.

24 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Igen et flot kort - og ingen er jo tvivl om, at det er dit ! Du har bare sådan en helt sikker, genkendelig og flot stil.
Jeg er også med på blog-vognen her i december. For 1. gang. Så det er lidt spændende.

God dag til dig.

Anonym sagde ...

Dejligt kort! Skøn grøn farve. Kan du ha en skøn 1.dec, nissemor :O)

Pia sagde ...

flot kort i dejlig friske farver, supert motiv. Du må have en god dag

Sandy sagde ...

Wow Karina this is really really beautiful. I love the tree.

HenrietteH sagde ...

Hvor lyder det godt med en blandet julehandel her på din blog.. spændt på at se hvad du har fundet på... Dit kort er jo helt fantastisk smukt.. - og Pandurokortet i dit tidligere indlæg.. waw.. sikke nogle lækre juletræer... Er du blevet silhouetteejer ?

Jeanette sagde ...

åhhh nydelig. ha en riktig fin adventstid, karina. :) og ja, jeg vil da gjerne "kikke forbi" hver dag i desember. knus, jeanette :)

Jayne sagde ...

Du er fantastisk til de hero art kort... Jeg kan ikke sige det nok.. Jeg må altså ønske mig nogen i julegave :-) udover at det er det eneste jeg ønsker mig er penge til scrap :-) Nemt ikk ?? hi hi

ps. og hvor er det et lækkert kort du også har lavet i det forige indlæg.. skægt at lave nogen anderledes kort... super flot..

knus Jayne

Charlotte sagde ...

Det swirveltræ er så flot! Hyggeligt julekort.
Også rigtig god 1. dec. til dig.

Anne Thormose sagde ...

Selvfølgelig kigger jeg forbi - og glæder mig til at se, hvad du finder på af julerier i den kommende måneds tid.

Skønt kort, du har lavet - som altid.

Nikolette sagde ...

Glæder mig til at se, hvad du lægger ud både at kort, deco og opskrifter :O

Eva (Fister) sagde ...

Flot kort, og merry merry til dig :)

Thanni sagde ...

Dejligt at du også er med på juleblogningen ;)
..og så er det jo et rigtig skønt kort du har lavet - det dér swirl tree stempel er nu ikke så tosset ;)

Mio sagde ...

Skønt kort, glæder mig til at følge med : ) jeg er også med på JULE vognen for første gang : )
Det er rigtig spændene : )

Marianne sagde ...

Super lækkert kort - og skønne julefarver :) Jeg må nok konkludere, at jeg ikke når at få blogget hver dag - har simpelthen dfor travlt på arbejde lige nu - men regner med at lægge en masse ud i weekenden :)

fie & Co sagde ...

Hvor er det flot, enkelt og bare lækkert det kort! Og ja du kan være sikker på jeg kigger forbi;0)¨
Knus

Anne Bente sagde ...

wawww total lækkert kort igen karina

knussss

Gitte sagde ...

Waouw endnu et skønt julekort fra din stil sikre hånd. :) Vild med det juletræ.
Ih jeg glæder mig til at følge din blog her i december.
Ja jeg vidste at der var en lille nisse gemt i dig...*gg*
Du må ha' en rigtig dejlig 1.dec aften.
Juleknus.:)

Joan sagde ...

Elsker også den teknik, man er næsten altid 100 procent sikker på et godt resultat. Sejt stempel, endnu et behov..

Fru Larsen sagde ...

Smukt kort, jeg elsker altså den form, må nok ønske mig dem i julegave! Glæder mig til at se hvad du finder på, jeg elsker også jul, men har faktisk svært ved at komme i stemning i år, så det vil helt sikkert hjælpe med lidt hygge fra dig!

Karina Beck sagde ...

Hej Henriette.
Nej, jeg har ikke fået en Silhouette. Træerne har jeg købt hos Scrapfactory, som har været så venlige at lave lidt til salg til kunderne ; ) : )

Kirsten sagde ...

Lækkert kort i en dejligt frisk farve.
Glæder mig til at følge med i dine nisserier her i december.

Anonym sagde ...

hvor er det bare flot!
jeg bliver så inspireret til igen at komme igang med kort, når jeg kigger forbi din blog :)

Charlie sagde ...

Hej og HYGGELIGT du også juleblogger - jeg er HÅBLØST bagud lige pt med den liste - men den kommer i dag eller i morgen! Hele dagen i går gik jo med "you know what". =0)

Margit sagde ...

Super dejligt julekort. Dejligt, at du er med på blog-vognen...