mandag den 20. december 2010

20. december. Snemandssuppe.




Så fik jeg endelig lavet Snemandssuppe. Jeg har lavet dem til mine kollegers børn.
Først har jeg stemplet på cellofanposen med Hero Arts stempelsættet CL358 Cozy moments.
Snemanden er et stempel fra gemmerne fra fra Scrapmagasinet.no.
Jeg har faktisk ledt med lys og lygte efter mini Marsmellows og så dumpede der nogle ind ad døren på min fødselsdag. Tusind tak Birgit/Mio!
Og så lige Heidis tutorial på stjernen i går, som flere har spurgt efter.
I må alle have en god decemberdag. Og tak for alle jeres søde kommentarer, de varmer.

18 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Åhhh den snemannsuppen så deilig ut altså. For et flott ord på noe så godt! :-D

Ha en fin 20. desember. Knus og klem.

Sandy sagde ...

Mmmmhhhh yummy.
So lovely idea.

Betina Olesen sagde ...

Søde poser du har lavet... og et skønt stempel af en snemand du har der...

Connie sagde ...

Mums. ;O)

Kommer til at tænke på Dreampapers og Else der lavet snemandssuppe til os en december aften med hyggescrap.

Ha en god mandag.

Joan sagde ...

Rigtig sød snemandssuppe du har fået lavet, en rigtig god ide hvis man lige mangler en lille gave.

Linda S. L sagde ...

oi! denne var utroolig artig og kreativt! morsom gave å få :D
ha en herlig 20.desember
god jul & godt nytt år :D
klem linda s l

Eva (Fister) sagde ...

Det er en rigtig sød ide med snemandssuppe. Ser godt ud med stemplet på cellofanposen.
Og så et forsinket tillykke med fødselsdagen.
PS bogen ryger i postkassen i morgen - undskyld forsinkelsen.

Annette / aka sagde ...

Sød tanke at give børnene snemandssuppe.
Flot stempel af snemand - og flot at stemple på posen.
God mandag til dig.

Charlie sagde ...

Fint med stemplet pose - ja sådan en portion er altid et hit her i vores nabolag - og i år især, da naboens børn har været søde at skrabe vores indkørsel her mens vi skrantede. Skøn snemand - han er da ude på skrammer kan man se med alle de snebolde han har klar

Margit sagde ...

Pudsigt... med samme tema i dag... ;o)
Dine er super flotte med stemplerne på posen =0)
Ha' en go' aften.

Anonym sagde ...

Hvor er den bare sød - ja det er ikke nemt at finde de der små skumfiduser.

Mutte sagde ...

Ja, snemandssuppe vækker altid glæde. Skønt snemands stempel.

Sivsko sagde ...

Hvor er de bare blevet fine Krammer Heidi

Pia sagde ...

mums så lækre minder mig om at det snemands stempel har jeg også, godt at få opfrisket hukommelsen. Du må have en god dag i morgen

Gitte sagde ...

Mums snemandssuppe. Det tror jeg at jeg skal lave til vores raflegave ræs...:O)
Posen er bare så fint pyntet med de stempler aftryk på. Super sød ide.:)
Den snemandsstempel er bare så cute, måske jeg skulle få monteret mit....siger ikke hvornår jeg købte det...*gg*
Du må ha' en rigtig dejlig juleuge
Knus

Tina sagde ...

Det er bare sødt!

Mio sagde ...

Dejlig snemands suppe : ) skøn snemand. Glad for at du fik "sneboldene" brugt

Marianne sagde ...

Hvor er det bare super lækkert!! Må altså prøve den engang ved lejlighed - om ikke andet så bare for at sige, at nu er den prøvet :) :)