lørdag den 15. januar 2011

1-2-3 kast. Layout nr. 97.

Dette er et layout fra i sommers, da nevø Victor var på besøg i haven med sin mor og far. Jeg er vild med hans frække ansigtsudtryk.; )

Derudover kan jeg fortælle, at dette layout blev til på en helt anden måde, end jeg havde planlagt. Jeg startede ud med at have en opsætning i mit hoved, men jeg havde en hel del problemer med min tapegun. Tapegunnen er en ny investering og et fantastisk redskab, hvis jeg ellers kunne få den til at fungere. Fordelen ved den er, at man ikke skal sidde og trække papir af, som ved dobbelklæbende tape. Nå, men jeg havde sat tape på den røde strimmel og så gik der kludder i tapen... jeg kæmper med at sætte tape på billedet og får det lagt oven i den røde strimmel og jeg skal hilse at sige, at når tingene er sat sammen, er de ikke til at skille ad. Men jeg er så glad for billedet af Victor, at jeg beslutter mig for at lade tilfældighederne overtage.. Så her er resultatet ; )

Og så får i da også lige et billed af tapegunnen ; )

Det er et fantastisk redskab, når man ellers kan få den til at fungere. Og det kan jeg nu, efter at have fået et par fif af Helle Sahl ; ) Tak!

Vi skal holde Brunch for Mads i morgen for hele familien, så her står den på rengøring og forberedelser ; )

Får I scrappet??

I må alle have en god weekend.

29 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kære Karina.
Først og fremmest tillykke med sønnen den anden dag. Ærgerligt at han ligger syg.. :o( håber han havde en god dag trods alt :o)

Super skønt billede af Victor og dejlig beretning om, hvordan siden blev til - meget skønt tilfældigt resultat!
Jeg håber at du får en dejlig weekend, og at Mads snart er på højkant igen :o)

Knus Engel...

Anne Bente sagde ...

åh... så super lo, og et herligt billede
god weekend

Jeanette sagde ...

Så flott layout, jeg syns den ble riktig så fin. Gratulerer så mye med Mads sin fødselsdag. Håper han føler seg klar for feiring, selv etter å ha hatt influensa.

Den tapepistolen liknet litt på den jeg kjøpte meg i september i fjor (2010), jeg kjøpte en rosa 3M tapgun. Den er jeg veldig fornøyd med. Limet er meget godt, nesten litt for godt...

Ha en fin helg, og kos dere med kinesisk mat! Knus.

Henriette sagde ...

Tillykke med sønnen, det må være specielt at ens barn bliver 18, som jo er en lidt speciel mærkedag.

Jeg har også købt en tape-gun, bare den lyserøde fra 3M, og den er bare helt fantastisk! Det er den bedste investering jeg længe har gjort. Jeg håber du bliver glad for den :)

Karina Beck sagde ...

Hej og tak for kommentarerne.
Mads blev nu "bare" 14 ; ) : )

Anonym sagde ...

Et dejligt lo med en dejligt stort billede. Det kunne da være man skulle anskaffe sig så dan en fætter til tapegun, hvis den altså ikke er for dyr i drift.

Maria Krumbaek sagde ...

tillykke med sønnen

Det er et virkelig lækkert LO og han er da bare kær ham victor!

Pia sagde ...

Super lælkkert layout og je sikke udtryk.den tape dims har jeg købt for flere år siden og bruger den aldrig, gik hele tiden i udu så min tålmodighed er ikke til det monstrum. God weekend til dig

Linn sagde ...

noen ganger er det hell i uhell, og denne LOen er superflott :)

Dorit sagde ...

Super med et LO, der ikke blev som planlagt pga "indtrufne hændelser", hi-hi, men det er jo blevet super, og ja, han ser da godt nok fræk ud, den skønne unge !!

Stinne sagde ...

Tillykke med Mads i går... Tænk at vi har så Store knægte når vi selv er års unger! Jeg kan overhovedet ikke se at det er tilfældighederne der har rådet! Det er da super lækkert - især med sådan et billede!

God weekend til dig og familien!

Charlie sagde ...

Til lykke med sønnen. Her i familien VÆLTER vi os i januar fødselarer - så jeg er helt glad for Mie i sin tid kom 1 md. for tidligt og fik december helt for sig selv (bortset fra ham Jesusbarnet). =0) SUPER foto af skønne Viktor og havde du ikke skrevet om tapemonstret havde jeg aldrig gættet du havde haft problemer SUPER godt reddet. GOD weekend.

Kirsten sagde ...

Dejligt LO i nogle dejlige, friske farver. Det er altså et herligt billede af Victor.
- Og forsinket tillykke med sønnen.
Fortsat god weekend.

Jette / ma11edina sagde ...

Forstår godt at du er glad for det foto, det er da helt fantastisk :D
Og super skønt og friskt layout du fik lavet, med din tapegun ;))
Sådan en fidus bruger de også på værkstedet på mit arbejde... har også prøvet den, men det kræver lige lidt håndelag før den er hjemme...den er jo noget større at arbejde med.
God søndag til dig.

Helle sagde ...

hihi nman skal jo prøve sådan et værktøj af. lyder spændende med sådan en.
er nu vild med LO'et.. det ser ud som om det skulle se sådan ud... så fedt med en fuser en gang i mellem.. det giver bare lidt sjove og nye udfordringer

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout.

Charlotte sagde ...

Allerførst et stort tillykke til Mads med dagen i fredags. Brunch lyder dejligt - og det er en hyggelig måde at samles på.
Flot LO - kan godt li farverne og synes det hele passer godt sammen - og det på trods af du havde lidt problemer med tapen. ha ha. :0)
God søndag.

Benita sagde ...

uhh den tapegun har jeg godt set på en eller anden youtube video. Den er imponerende i størrelse og effektivitet.

Jeg er glad for at du også nogle gange må lade tilfældighederne råde. Det er nemlig så dejligt udfordrende når tingene ikke går lige som man vil have dem til, ikk?

lækkert layout med fede detaljer. :)

Gitte sagde ...

Først et kæmpe stort tillykke med Mads fødsesldag i fredags. Håber han havde en rigtig dejlig dag. Træls at han har ligger syg, håber han blev helt frisk inden gæsterne kom :)

Super lækkert LO med Victor. Et skønt billede af ham.

Skønne kort du har lavet. Vild med den lille Bambi.
Du må ha' en rigtig dejlig søndag
Knus

Gitte sagde ...

Uh ja tape-gun me like......det bedste scrap køb sidste år...;O)

Mio sagde ...

Først stort tillykke med din søn : ) Dejligt med gæster, desværre skal man jo altid bruge tid, på at gøre rent(kedeligt) *GG*
Får ikke lavt så meget i denne tid, døgnet har bare ikke timer nok ; )
Dejligt billede, og flot lo. Uha sådan en tabegun, har jeg også overvejet, kunne spare en for meget. Dejligt at du under kyndig vejledning fniss nu har fået det til at virke : )
Rigtig god søndag

Annette / aka sagde ...

Skønt Vikto-layout igen. har er altså bare god på fotos.
Tak for historien om tilblivelsen. Og det endte jo godt !

lam sagde ...

Hold da kæft det et et pletskud af den lille dreng. Uheld med tape eller ej ,du fik et kanont layout ud af det

Marianne sagde ...

Super lækkert LO - selv om det måske ikke skulle have været sådan her....

troll13 sagde ...

Super lækkert LO du har lavet, jeg kan godt forstå, at du er vild med hans ansigtudtryk.
Tillykke med Mads, jeg håber han hurtigt bliver rask igen.

Du har spurgt ang. den "diekut" jeg har brugt i mit slankekort.
Det er en jeg har fra Unik Scrap, du kan se den her: http://unikscrap.dk/advanced_search_result.php?keywords=trim+set&osCsid=7689683be13199da579b07f48aca2146

Håber du nyder det sidste af det der er tilbage af weekenden.

Helle Sahl sagde ...

Stort tillykke med teenageren. Håber han snart er helt på toppen.

Det var da heldigt at du fik så skønt et layout ud af det på trods af den drilske tapegun. Siger jo den er enten elsket eller hadet :o)Eeeelsker jo min.

Hellemor sagde ...

Hi,hi dejligt billed af Victor. Jeg synes nu at det er et super flot resultat du er nået til med Loét. Det er ikke lykkes mig at blive gode venner med min tapegun. Jeg synes at den er for stor og klodset til kort. Det kan være at du har et par gode fif.

Håber at i havde en god fødselsdag.

HenrietteH sagde ...

Hvor er det et skønt LO.. og en super smart tape-gun - når man altså først har lært at håndtere den..

Håber du har haft en super weekend.
Knus HH

Siv Anne sagde ...

Å så herlig denne var.
Likte kjempegodt alle tallene