mandag den 31. januar 2011

Hero Arts stempler på Vellum


Jeg har leget lidt med Hero Art stemplet Large Flower CG134 på vellum. Stemplet er embosset med hvid og på det første kort har jeg tilført Crackle accents fra Ranger.
Papiret er October Afternoon og kraft. Derudover har jeg brugt Spellbinder Label 8.

Her er samme blomst, men tilført Distress Stickles Rock Candy.
Det var sjovt at eksperimentere. Jeg er helt sikkert selv mest til den første krakelerede effekt.


Sikke en spændende håndboldkamp!!
I må have en ny god uge. Tak for jeres søde kommentarer.

35 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Wauw. De er virkelig lækre. Jeg er også mest til den krakelerende effekt og er vild med hvordan blomsten får en helt anden struktur. Må forsøge mig med noget papir jeg fået på en rulle af Linda.

Jayne sagde ...

Hold da helt movse... hvor ser det fedt ud... totalt cool med blomsten... I LIKE :-)

rigtig god dag til dig karina

knus Jayne

Christina sagde ...

Woww this is stunning Karina!! Love the beautiful flower!!
Hugs Kristel

10na sagde ...

Hvor ser det bare godt ud, Karina. Helt klar en ide`jeg vil afprøve. Keep up the good work. KH 10na

Pia sagde ...

Det ser bare kanon flot ud

Fru Larsen sagde ...

Enig - crakle er godt nok flot, ligner is!
Og blomsten er flot til den facon kortet har!

Lene sagde ...

Det ser rigtig godt ud. Det må jeg også prøve på et tidspunkt, når jeg får lukket lidt mere op for kortproduktionen.... Det ærger mig at lysten ikke rigtig er til det for tiden...

frk-humlebi sagde ...

Er du vild hvor er det nogle helt fantastiske blomster du har fået lavet. Troede slet ikke man ville kunne embosse på vellum... Hvor ser den med crackle ekstra lækker ud! :)

Britt-Inger sagde ...

Såååå otroligt snyggt och vilken läcker idé.... TACK snälla för din härliga inspiration!
Ha en bra dag och likaså vecka!
Kramear, BI

Annette / aka sagde ...

Meget, meget smukke kort. Flot med den krakelerede effekt.

Sandy sagde ...

Wow Karina I´ve missed my words. What for wonderful latest creations. I love them all. The cards are awesome.

HenrietteH sagde ...

Hold da op... de er vel nok flotte... totalt over lækre kort... !

Hellemor sagde ...

SMUKT, SMUKT og mere smukt. Hvor er det dog nogle flotte kort. God effekt med krakkeleringen på vellum.

Nikolette sagde ...

SMUK!

Joan sagde ...

Hold da op Karina, hvor ser det da bare vildt godt ud :)

Anne Bente sagde ...

wawww hvor ser det bare total godt ud Karina, super flot kort.

Heidi sagde ...

Må simpelhen sige - DE ER FANTASTISKE wawww det må jeg igang med at prøve, er helt vilde med dem :)

Marianne sagde ...

For pokker da også - hvor ser det bare SUPER SKØNT ud!!! Wow....

Maria Krumbaek sagde ...

Jeg kan kun stemme i med de andre, det ser bare SKI** godt ud med den blomst!

Unknown sagde ...

Hvor er de da bare, så smukke !!!

Benita sagde ...

Uhh der ser godt ud!

Flotte kort og dejligt at se dig lege med anderledes teknikker.

Charlie sagde ...

Super lækre begge to - men ja - den første er nok et mulehår mere specielt lækker. Tak for kigget.

Conny sagde ...

Det er bare super flot.

Anonym sagde ...

Hi Karina, thats so beautiful and elegant
I also just wanted to let you know i have a shabby chic freebie collage sheet for today only then it will be gone. please pop by if you would like it.
Have a lovely day
Hugs June x

Jeanette sagde ...

Utrolig utrolig lekkert å stemple på vellum. Ble herlig med crackle-effekten også. Ha en flott uke, Karina! Knus fra Jeanette :)

Unknown sagde ...

Kære Karina.

Der ligger en lille ting til dig på min blog :o)

Knus Engel..

Jeanette sagde ...

Ja, Karina! Det er grand spellbinders. De er ordentlig fine, men veldig veldig dyre her i Norge, må betale nesten 400 NOK som er omtrent 377 DKR for et sett. Så jeg har kun kjøpt ett sett ifra USA. Får vente med å bestille flere. Men fine er de...

Helle Kjul sagde ...

Wauw nogle flotte kort, de er mega smukke :)

Mio sagde ...

Så flot wow : )

Gitte sagde ...

HALLO hvor er det nogle flotte kort. Det hele spiller max. Det er jeg nød til at lifte.

Katrine (Kat) sagde ...

Sjov effekt ;-)

Margit sagde ...

Hold da op hvor er de smukke...
Begge smukke hver for sig...
Du er en mester i at prøve masser af teknikker af!!
God week-end...

Tineke sagde ...

Beautiful card with the flower!
Super!
greetings from Holland
Tineke

Gitte sagde ...

Wums hvor er det kort bare lækkert. En kanon effekt med det krakelering. Øh tror jeg må prøve det på torsdag...;O)
KNus

Anonym sagde ...

wauw hvor er det flot!!
det tror jeg ikke jeg har set før ? virkelig lækkert :)