søndag den 9. januar 2011

Herrekort med nye Hero Arts stempler.


Da de nye stempler fra Hero Arts kom hos Kreative fornemmelser var jeg slet ikke i tvivl om, at jeg måtte have sættet CL478 Going. Det består af forskellige køretøjer og er perfekt til Herrekort. Teksten er også Hero Arts, CL340 Birthday Sayings.
Jeg har derudover brugt Graphic45, Spellbinders, twine og halvperler til kortet. Tapen er fra Tim Holtz.


På dette kort har jeg også brugt et af mine nye Hero Arts sæt, CL481 Joy Ride, som indeholder de sødeste cykler i forskellige udgaver. Papiret er også Graphic45 og så har jeg brugt tape, twine og liquid perls.
God søndag til jer.

27 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Superflotte herrekort. Lækre stempler - og selv tapen passer jo så fint til.
God søndag.

May Britt sagde ...

De er rigtig flotte begge to... lige til at få gode ideer af...
Go' søndag

10na sagde ...

Så flotte herrekort. Jeg plejer ellers ikke at være så vild med Graphic45 papiret med det der herre kort er da totalt sejt.
KH 10na

Joan sagde ...

Rigtig skønne herrekort og papiret er bare perfekt :)
Også en god søndag til dig.

Jeanette sagde ...

Rålekre kort du har laget, kjære deg! :) Må bli veldig glade, de herrene som skulle få disse kortene :) Ha en riktig fin søndag, knus Jeanette :).

Charlie sagde ...

Skønne herrekort - skal lige gennemskue noget - håndklipper du for at få den lille kant omkring dine Spellbinders ???

Femmy sagde ...

great male cards Karina!! have a nice sunday!

Sandy sagde ...

Wow these are stunning Karina.
Wonderful cards. Love it.
Have a wonderful sunday.

Mio sagde ...

Nøj hvor er de flotte, lækre herrekort. Skønne stempler kan godt forstå at du lige måtte eje dem : )
Rigtig god søndag

Heidi sagde ...

Super fede herre kort og ja de stempler er bare perfekt til disse :)
Også rigtig god søndag til dig knus

Marianne sagde ...

Hvor er det bare super skønt - og rigtig drenget!! FLOT!!

Jayne sagde ...

super cool, kanon stempler til herrekort.. De er bare gennemført.

Fortsat god weekend Karina

knus Jayne

lam sagde ...

To super lækre kort og jeg må indrømme a tjeg også godt kunne falde for det sæt.

Pia sagde ...

wow Karina kanon flotte mandekort. Du mm have en god søndag

Bertram sagde ...

Lækre herrekort.

Anne Bente sagde ...

de var jo bare super lækre begge 2
god søndag

Donna sagde ...

Wauw !!! De er da bare flotte de kort !!

Jeg er så dårlig til det med herre kort, så måske du lige har skabt et nyt behov, for det er da nogle lækre stempler ;)

God søndag til dig

Anne Thormose sagde ...

Lækre herrekort - og de stempler er da bare perfekte til - ligesom papiret.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Åh hvor er det skønt med lidt inspiration til mandekort, som jeg faktisk synes er svære at lave. Men dine 2 er rigtig flotte og er tilpas maskuline......

Unknown sagde ...

Kære Karina.
Hvor er de bare gennemførte og skønne dine kort - Hvor får du ideerne fra?!
Jeg håber, at du har haft en skøn weekend!
Knus Engel

Benita sagde ...

For søren hvor er du god til at lave flotte kort! Får du solgt dem alle eller hvad gør du egentlig med dem?

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op de er fede, flotte og enkelte, lækre farver:)

Fru Larsen sagde ...

Hvor er de fine, jeg er vild med den der cykel!

Anja sagde ...

Rigtig flotte herrekort du har lavet.Tak for dit besøg.

Alice sagde ...

these are so cool! love how you used the tapes, too. wonderful cards!

Muffin sagde ...

Superfina kort!

Carina sagde ...

Underbara kort till en man!!! Det är svårt att göra kort till en man tycker jag. Snyggt!!!