torsdag den 17. februar 2011

Jeg er kommet i Kreative fornemmelsers Design Team.


Jeg er så glad, for jeg er kommet i Kreative fornemmelsers Design Team. Jeg elsker jo Hero Arts stemplerne, det kan ingen være i tvivl om, så det kan ikke blive bedre. Jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med Pia, som er det rareste menneske og det er jo et dejligt udgangspunkt for et godt samarbejde.

Kortet herover er lavet på kraft og Bo bunny papir og så har jeg syet på maskine. Stemplerne er ja, Hero Arts, CL429 Simple handmade. Teksternerne er CL340 Birthday sayings og CL417 Huge hugs. Og så har jeg brugt Spellbinders label 8.

I må alle have en fantastisk dag.

55 kommentarer:

Stinne sagde ...

Ej tillykke med det - det kunne da også kun være et spørgsmål om tid før hun opdagede dit kæmpe talent inden for Hero Arts!!! Jeg glæder helt vildt til at se dine kreationener!!!
KNUS

fie & Co sagde ...

STORT TILLYKKE Karina!! Ja, jeg er helt enig med Stinne og jeg tænkte straks på Karina (dig) da Pia skrev 2 pladser var besat. Jeg glæder mig til og se, hvad du i fremtiden finder på.
Knus

Sivsko sagde ...

Rigtig mange gange tillykke - Spændende opgave - Krammer Heidi

Jayne sagde ...

IH kæmpe tillykke .. jeg kan jo kun tilslutte mig de andres kommentar.. Du er den fødte hero art designer..

lækkert kort du igen har lavet :-)

knus Jayne

Unknown sagde ...

Det er MEGET fortjent :) Stort tillykke.

Linda sagde ...

Et stort tillykke til dig Karina, virkelig et job som passer godt til dig, for som du selv skriver så elsker du jo de stempler.
Lykke til.

Knus Linda

Jette / ma11edina sagde ...

TILLYKKE Karina, "selvfølgelig" er du det, hvis man kan sige det sådan hihi...Du var i hvert fald et af mine oplagte emner til det skønne job. Rigtig god fornøjelse, jeg er helt sikker på at i i fællesskab giver os andre en masse inspiration. Fedt kort du har lavet, de stempler synes jeg selv er lidt svære at bruge. Knus Jette

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tillykke til dig... jeg tænkte straks på dig, da jeg så Pia søgte. Du er er så god til stempler
Super smukt kort

Ha en dejlig dag

Jeanette sagde ...

Wow! Kjempelekkert, Karina! Så må jeg gratulere med ditt nye DT-jobb. Du er jo så flink til å leke med HA, jeg forstår godt at Kreative fornemmelser vil ha deg med på laget! Ha en fin dag! Knus Jeanette :)

10na sagde ...

Tillykke tiullykke til dig og ikke mindst Pia, du er jo indbegrebet af HA ;o)Vidste det var noget for dig, du er jo nærmest selvskrevet til jobbet. Jeg var bare itvivl om du var "afsat" til anden side :o)Glæder mig til at se hvad du finder på. Kh 10na

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Til lykke med det - det er helt sikkert fortjent, for du laver så fine ting.

LindaS sagde ...

Tillykke - flot og inspirerende arbejde du laver - glæder mig til at se mere.

Margit sagde ...

Stort, stort og velfortjent til lykke. Du hører bestemt også hjemme dér... for hvis nogen er krativ så er det da DIG!
Hvor jeg glæder mig til at følge dig og dine fine idéer.
Super fint kort ;o)
Knus

Margit sagde ...

...ja der skulle jo stå KREATIV...ikk'?

Annette sagde ...

STORT tillykke med dit nye "job". Glæder mig til at se hvad du får lavet af spændende kreationer med Hero Arts stemplerne.
Lige dig :-)

May Britt sagde ...

STORT tillykke... ja hvem ellers skulle være med... du laver jo fantastiske kort...

Hellemor sagde ...

IH, hvor spændende. Et STORT tillykke herfra. Pia får i hvert fald en rigtig HA fans og en kreativ person - hvilket dit kort er et tydeligt bevis på. Super flot kort.

Lina sagde ...

Stort stort tillykke. Ja både til dig og sandelig også til Kreative Fornemmelser. De får jo en helt fantastisk designer, som i den grad forstå at lave nogen smukke ting med Hero Arts produkterne. Det er jo nærmest 'a match made in heaven'. Så mangler vi bare at Hero Arts selv får øje på dig ;)

Connie sagde ...

Stort tillykke med det selv om jeg ikk er overasket med de flotte kort og layouts hvor du får brug HA stemlperne.

Mio sagde ...

Kæmpe stort tillykke : ) Du var den første jeg tænkte på at jeg så at Pia søgte 2 DTér : )
Så som alle de andre skriver, du er den fødte Hero Arts designer.
Glæder mig vildt til at følge med ; )

Gitte sagde ...

Tillykke tillykke tillykke. Du er jo selvskreven til jobbet. Altid en fornøjelse at kigge forbi din blog

Christina sagde ...

That is a gorgeous card Karina! Looks fabulous!
Hugs Kristel

Helle Sahl sagde ...

Selvfølgelig er du da det. DU var da også den første jeg tænkte på da jeg så hun søgte. Stort tillykke med det.

Kæmpe kram

Helle Sahl sagde ...

Hov... kortet glemte jeg helt. Super flot lavet. Jeg er vild med stempler selv om jeg synes de er svære.

Anette sagde ...

Flot Karina tillykke, glæder mig til at se hvad du finder på, du er om nogen en Hero Artspige, selvfølgelig må de da ha' dig, Endnu engang tillykke.

Monica Kasandra sagde ...

Hjertelig tillykke HERO-girl, glæder mig at se flere af dine dejlige kort kh

Gitte sagde ...

Det var vel nok en dejlig nyhed og stort tillykke med det.
Som jeg også skriver på KF blog, så ville det for mig være utænkeligt, hvis du ikke blev en del af Pias designteam.

Held og lykke med det.

Joan sagde ...

Hej Karina.
Stort tillykke med det nye job. Da jeg læste Pia søgte designere, var du nu også den første jeg tænkte på.
Altid en fornøjelse at komme forbi din blog og dejligt med dine altid skønne kommentarer.
Fortsat god dag :)

Sanne sagde ...

Tillykke, tillykke Karina - dejligt kort du har uploaded ;)

rhh sagde ...

Stort tillykke til dig, til Kreative fornemmelser, og så sandelig også til alle os andre, der nyder både stemplerne og især hvad du "gør" med dem.
Som sædvanlig et lækkert kort fra din hånd

Susanne Meltesen sagde ...

Jamen - hvis DU ikke skulle med dér, så ved jeg ikke hvem... ;o)

TILLYKKE med det, Karina...

Hjørdis sagde ...

STORT Tillykke, dine kort er som skræddersyet til opgaven ! Det kan kun blive til gavn for alle parter - inklusiv os alle !

Jean sagde ...

Ejj hvor spændende :)

Stort tillykke..
Hvor er det bare et flot kort :)

Jeg har selv kun syet i hånden, har ikke tude bruge symaskinen endnu, er bange for at ødelægge papiret hihi..
Har selv lige fået en del bobunny papir hjem wow det er bare lækkert :)

Anne Bente sagde ...

stort tillykke, hvis ikke du skulle, så ved jeg ikke hvem der skulle da

knussss

Benita sagde ...

Tillykke med det. Det havde jeg nu også regnet med. Jeg glæder mig vildt meget til at se hvad du får lavet med hendes flotte stempler. :)

Pia sagde ...

Dejligt at have dig om bord og vi nu kunne offentliggøre det - tak for din tålmodighed ;))
Glæder mig! Sikke skønne kommentarer der er - men bliver da helt træt af at scrolle ned med musen - LOL!!! Knus fra Pia

Gitte sagde ...

Ej hvor er det bare fedt. Du var den første jeg tænkte på da jeg så at Pia søgte DT'et :) Et kæmpe stort tillykke med det Karina. Glæder mig allerede til at se endnu flere Hero Arts kort fra dig.:)
Du må ha' en rigtig dejlig fredag og weekend
Knus

Pia sagde ...

selvfølgelig blev du valgt ud, du laver så flotte kort og er Hero Art mesteren, stort tillykke

Conny sagde ...

Et et rigtig stor tillykke,glæder mig til at se det du laver.

Annette / aka sagde ...

TILLYKKE med jobbet. selvfølgelig skal du være designer for netop dem.
Det er jo lige dig.

Nikolette sagde ...

Ja, det måtte jo bare være et spørgsmål om tid, før det kunne ske :) Tillykke!

Ifversen sagde ...

Tillykke - velfortjent og veltilpasset ;-) Det kunne ikke være andre end dig!

HenrietteH sagde ...

Stort tillykke Karina... det bliver vel nok spændende at se dig lave nogle fede kort med HeroArts...

Du skal jo bare gøre som du plejer... !!

Knus...

Helle Kjul sagde ...

Stort Tillykke til dig, du er også SUPER dygtig :)

Else-DK sagde ...

Tillykke tillykke, så blev spændingen udløst. Tænkte jeg det jo ikke nok at du havde lyst og du blev valgt. Pøj-Pøj som designer.

Heidi sagde ...

Jubiiiiiiiii er SÅ glad så glad på dine vejne, du er også super dugtig og jeg vil glæde mig til at følge dig
Kæmpe knus fra mig til dig

Anonym sagde ...

KÆMPE stort tillykke med jobbet.

Lækkert kort - fed detalje med de syede kanter.

Femmy sagde ...

fantastic Karina!! have a nice weekend!

Marianne sagde ...

Hvor fantastisk!! Tillykke med det - men selvfølgelig skal du da være med det designteam - du er jo perfekt til opgaven :)

Karina Beck sagde ...

Tusind tak hvor er i altså søde!

Dorthe/Dob sagde ...

Tillykke Karina.
Du er jo selvskrevet til dette job :)

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Tænkte jeg det ikke nok? Det er ingen overraskelse og fuldstændig velfortjent. Stort tillykke!

Muffin sagde ...

Så roligt, grattis! (Jättefint kort.) Kram!

Nina sagde ...

YAY!! Tillykke! Hvor er det bare vel fortjent - du er jo så god! Glæder mig til at se hvad du får af materiale at arbejde med, håber at du får nogle sjove opgaver. <3

Majer sagde ...

Tillykke med det :-) Det var vist også lidt oplagt, at du selvfølgelig skulle med i det DT ;-)