fredag den 11. februar 2011

Layouts fra Løkken. Udfordring til mine scrapveninder.

Jeg var på Scrap weekend i efteråret 2010 med mine Scrapveninder Helle Sahl, Heidi/Fru Nielsen og Gitte/ Madamtridse. Det var første gang, vi skulle mødes alle fire andre steder end til crops. Gitte og jeg fløj fra København til Aalborg og blev hentet af Heidi og så kørte vi ud til Helles svigermors Sommerhus.
Og jeg skal hilse og sige, at det var den hyggeligste weekend. Vi fik overraskende nok lavet rigtig meget kreativt. Mest julekort ; ) Derudover var vi en tur til Løkken by og nede ved havet. Fantastisk weekend på alle måder.

For en måneds tid siden sendte jeg så tøserne et par fotografier fra vores weekend og udfordrede dem til at lave layouts med dem og sætte dem på deres blogge i dag.

Her er mine layouts med os alle fire ved Vesterhavet:

Grundpapiret er kraft og så har jeg brugt October Afternoon og Thickers. Jeg har syet på layoutet for en gang skyld, Flot effekt, synes jeg. Og så min første hjemmelavede harmonika blomst ; )

Layout nummer to er jeg ikke tilfreds med, så det billed bliver scrappet om på et tidspunkt. Men jeg synes, at jeg bliver nød til at leve op til min egen udfordring, og derfor kommer det på alligevel ; ) : ) ; )

Husk også at kigge forbi Helle, Heidi og Gitte.
God weekend lige om lidt.

24 kommentarer:

Britt-Inger sagde ...

Härliga LO!!!!
Ha en skön helg med de dina.
Kramen, Britt-Inger

Jeanette sagde ...

Syns nå begge layouts ble veldig lekre, Karina! Ha en flott helg, kjære deg. Knus.

Helle Sahl sagde ...

Hvor er det skønne layout og SÅ sjovt at se forskellen. Udfordringen har virkelig sat gang i scrappet her. Tror jeg har fået lavet flere i år en hele sidste år. Tak for den udfordring.

God weekend (måske til Scrap´n´dream? i hvert fald for at shoppe??)Knus og kram.

Sandy sagde ...

Wow Karina your latest creations are wonderful.
Really really awesome. Love them all.

Have a lovely weekend my dear friend.

Unknown sagde ...

Kære Karina.
jeg syntes at de er skønne begge to, og det er sjovt at se de forskellige fortolkninger af det samme billede.
Skøn detalje med fuglen på stolpen...meget maritimt :o)
Jeg håber, at du får en dejlig weekend!
Knus Engel

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Ja, er det ikke fedt at sy på layouts? Det er bare så lækker en effekt. Dit første layout er super fedt! Det kan jeg virkelig godt lide. Jeg så lige Gittes layouts med samme billeder, og det er sjovt at se, hvor forskelligt I griber samme billede an. Det er faktisk altid en sjov øvelse.

Hav en dejlig week-end.

Benita sagde ...

Jeg er vild med billedet med de lange skygger. :) Det er også blevet et flot layout. :)

Sådan en scraptur er bare lykken. :) Glæder mig også helt vildt til jeg skal afsted igen.

lam sagde ...

Skønne layouts og hvor er det sjovt at se, hvordan i hver især scrapper de ens billeder.

Anne Bente sagde ...

wawww denne er dog bare utrolig flot

knusss

Margit sagde ...

HA-HA... super seje scrap-tøzer...
Rigtig god udfording... kan altså ikke lige forstå, hvad der er galt med det LO...?? Jeg synes begge er flotte... Jeg synes om, at du lader billederne "tale" selv...
Og billedet med skyggerne er TOTALT fedt... skal li'e huske den effekt... hvis solen en dag kommer forbi!!??
SES i morgen =0)... jubiii...

HenrietteH sagde ...

Super ide at lægge dem ud samtidig.. og dine LO's er da bare for lækre...
Herligt billede af jeres skygger...

Christina sagde ...

Looks really great Karina!!!
Hugs Kristel

Gitte sagde ...

Tusinde tak for udfordringen, det har sparket mig igang igen med papir scrapperiet.:)
Så er det faktisk mine første 2 LO i år.:)

Kanon lækre LO's du har lavet. Nææææ med syninger ...*gg* undskyld kunne ikke lade være...;O)
Rigtig sjov at se hvor forskelligt vi har scrappet billederne :)
Tror jeg må lifte det øverste.:)
Vi ses imorgen:)
Knus

Femmy sagde ...

these are fantastic!! love the photo with the shadows!!!

Anonym sagde ...

Wauw så fede - det er virkelig morsomt at se de billeder på meget forskellige loer på jeres blogge.

Mio sagde ...

Super skønne layaouts, flot hamonika blomst : )
Skønt at give hinanden udfordringer.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Sikke fine LO'ER. Flot effekt med syningen og lækker opsætning.
Sjovt at se hvor forskellig i har brugt jeres billed

Ha en god eekend

Marianne sagde ...

Super dejlige LOs :)
Og jeg har været forbi Madamtridse og se de samme billeder scrappet - det var helt skægt...
Synes ikke du skal lave det sidste om - det er skønt som det er :)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Flotte LO'er. Fed idé med skygge billedet. Enkle men super søde begge to.

Conny sagde ...

Det er rigtig flotte LO' du har fået lavet efter din tur i det jyske.
God weekend.

Mutte sagde ...

Jeg er vild med skyggebilledet, flot LO.

Eva (Fister) sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt med sådan en weekend.

Dejlige minder at have.

Heidi sagde ...

TUSIND TAK FOR UDFORDRINGEN - er ked af jeg halter med kun fik lavet det ene i første omgang, skal helt sikkert lave et med skyggerne også

Super flotte dine loér og simpelhen så sjovt at se de forskelige måder vi har lavet dem på
Er helt sikkert med på sådan en weekend igen, håber det kan lade sig gøre når Helle er mere frisk
Knus fra mig til dig

Carina sagde ...

Härliga layouter! Kul kort det första där man bara ser skuggorna. Hoppas ni hade det riktigt trevligt. Kram