torsdag den 9. juni 2011

Trendkursus.

Jeg har været på kursus igen. Denne gang var det et Trendkursus.
Billederne er fra min scrapweekend i Løkken med mine scrapveninder Heidi, Helle og Gitte.
Polaroidrammerne er et stempel og jeg er vild med det. Og ja, selvfølgelig kan man lave det i hånden ; )

Her er et detaljebilled af mist og splat. Og så kan man bedre se at en af rammerne er på 3D puder. Jeg er rigtig glad for det her layout. Både fordi her er gode minder, men også fordi jeg ikke før har haft så mange billeder på ét layout.

Og så fik vi besøg hjemme i haven den anden dag af denne fætter. Er den ikke flot? Sådan en har jeg aldrig set før. Den var 3-4 cm lang!

Her kan I se dens store krop, som var over 1 cm tyk. Er der nogen der ved, hvad det er for en?
I må alle have en god dag.

22 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super super flot LO, og lidt en anden stil end den du plejer. Kan godt forstå du er glad for det.
Sådan en kæmpe sværmer har vi også set i vores have/ på træværket i skyggesiden, så jeg følger lide med- er også nysgerrig på navnet. Kh 10na

Anette sagde ...

Perfekt LO, Karina! Fantastisk! Og jeg elsker ditt nye blog-design!!

Pia sagde ...

flot layout og anderledes måde at placere billederne på og sikke en fed fætter i havde på besøg

Lina sagde ...

HAr ingen anelse desværre, men hvor er han/hun/den flot!!! Og super flot layout/projekt. Kan ret godt lide polaroid effekten.

Lise sagde ...

God idé til at få dekoreret på en anderledes måde. Jeg er lige blevet opfordret til at lave en frise, men denne idé her kunne godt bruges. "Fætteren" kender jeg ikke, men flot er den.

Annette / aka sagde ...

Supersmukt layout. Og sikke en smart ide til mange fotos i "poloraid-rammer".
Nu må jeg se, om jeg kan huske ideen, for jeg har jo tit brug for mange fotos...

Jeg kender ikke jeres husdyr - men kunne godt se den scrappet på noget Websters Page......
Værsågod - ideen er til fra afbenyttelse. LOL.

May Britt sagde ...

Tror måske den flotte aftensværmer er en Dueurtsværmer da den flyver i maj - juni... men meget gammel opslagsbog 1974 og farven passer nu bedre på nogle af de andre men dengang kom de ikke så langt op i Europa.. hi hi.. men super flot LO...

HenrietteH sagde ...

Rigtig sødt LO inddelt i kasser.. smart med stempelrammen...

Sjov fætter.. ligner en som er medlem af hjemmeværnet i camouflage farver...

Gitte sagde ...

Super måde at få mange billeder ind på et layout. Den kommer lige i idé mappen. Den sværmer er da lige til en scrapside med de farver :o)

Lise sagde ...

Super flot LO. Det er altid en meget stor udfordring for mig at få mange billeder på et enkelt LO så jeg er virkelig imponeret :-D

Med de farver så ligner "fætteren" jo en hel blanding af natsværmer og sommerfugl.... Måske en natfugl eller sommersværmer ;-)

Mette sagde ...

meget flot lo - det er rigtig spændende det stempel, det har jeg ikke set før. LÆKKERT:

Tina sagde ...

Flot, flot og super enkelt layout. Godt idé til flere billeder.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det bare et skønt LO med en masse dejlige minder. Hvor kanon at du har brugt det Polaroidstempel fra Lawn fawn, (de er også mine ynglings stempler) :)
Har lige siddet med billederne....skal igang med et mini. Ih hvor var det bare en kanon hyggelig tur.:)

Sikke en flot fætter, ja det billede ville være perfekt til Webester papir. Tror det er en Lindesværmer. Men her er et link så du kan sammenligne. http://www.fugleognatur.dk/artsbeskrivelse.asp?ArtsID=851

Du må ha' en rigtig dejlig pinseweekend
Knus

Anonym sagde ...

Jeg aner ikke, hvad det er for en - men tror måske jeg har set en ved stranden engang??
Super fint LO - og stemplet er SKØNT!!
Håber snart jeg kan få lov til at kommentere som "mig selv" herinde igen :( Øv, at blogger driller...
Knus Marianne, TSC

Cynthia Lloréns sagde ...

This is wonderful !!!
This is my first time in here and I enjoy everything .I´m follower now.I love all your cards!!!
I wish a wonderful weekend.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Anonym sagde ...

Super - super flot LO. Rigtig flot med den totalt stramme opbygning. Og mange billeder... det er liiige mig! ;o)
Sjov fætter du har hafy besøg af! Sådan én har jeg aldrig set før! Spændt på at høre hvad det er for én...
God Pinse.
Knus Margit

Mio sagde ...

Super lækkert Lo og dejlige billeder, ser vildt godt ud med det Polaroid stempel ; )
Fedt med så mange billeder.
UPS sikke en stor en : 0 sådan en har jeg heller aldrig set før, men vil da gerne vide det *GG*
Rigtig god Pinse

Charlotte Ravn sagde ...

Super fint og stilrent layout. Sikke en sjov fætter du har haft på besøg og sikke nogle gode billeder du fik af ham. Jeg har ikke noget bud på hvad det er for en? :) Rigtig god pinse

Kreateten sagde ...

Aner ikke hvad det er for et insekt i har fået besøg af, men jeg er også en kylling hvad sådan noget angår. Jeg havde slet ikke overvejet at tage et billede af den,jeg havde bare forsøgt at glemme dens tilstedeværelse. :D

Dit LO er vanvittiglækkert, jeg gemmer det til skistesamlingen - så der kommer nok et lift! :-)

Dorit sagde ...

Karina, du spørger, hvor jeg har mit materiale fra til mine slægts-LO'er: det er fra min svigermor, hun ligger inde med en masse billeder og viden, dog ikke så meget om Thorvald, da han var rejst, inden hun kom ind i familien ca. 1936, hun bliver 96 år lige om lidt, er frisk i hovedet, så hun bliver tit bombarderet med mine spørgsmål om slægten.
Ville også foreslå dig at oprette dig på http://www.fugleognatur.dk/ - der sidder en masse nørder, som på ca. 2 minutter kan fortælle dig ALT om dit insekt, om det er en han eller hun, ungdyr eller gammel, og om det er en særlig afart..hvor den kommer fra.. og hvor den er på vej hen, hihi...
Go' pinse !!

Kirsten sagde ...

Det lyder spændende det Trendkursus.
Super god måde at få mange billeder med på et LO på.
Rigtig fint er det i hvert fald blevet.
Fortsat god Pinse.

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout, og god brug af polaroid-stemplet.
Vedr. "fætteren", så er det helt klart en lindesværmer (mimas tiliae), jeg kan dog ikke helt afgøre om det er en han eller hun ;)