torsdag den 27. oktober 2011

Jeg har vundet!

I dag vil jeg vise to julekort, som jeg har lavet for Kreative fornemmelser.dk.


På det første har jeg hvid embosset CG359 Stitched Greeting og distressed med Distress ink Broken china. Så har jeg stemplet de supersøde rensdyr fra sizzex sættet Holiday Cheer, som både består af stempler og dies. Bluserne er også embosset, klippet ud og sat ovenpå.  Rensdyrene er farvelagt med Copics. Og så har jeg brugt brun Twine.


På det andet har jeg stemplet H5457 Winking Reindeer på kork og klippet det ud i hånden. Baggrunden er lavet på hvidt karton, hvor jeg har distresset med farven Faded jeans og da det var tørt stænket med vand, så jeg fik snevejr. Det flotte tekststempel er fra sættet CL543 Very Merry Christmas.


Her er et lille detaljebilled, så I bedre kan se at jeg har lagt glimmerlim på kanten af snebunkerne.

Og så vil jeg lige fortælle, at jeg er så heldig, at jeg har vundet et online julekorts kursus med nogle af mine Amerikanske guruer indenfor stempling, Jennifer McGuire og Kristina Werner. Kurset hedder Holiday Card Boot Camp og starter den 7. november og jeg vandt det her hos Tami Hartley.
Derudover skal jeg på et dansk online julekorts kursus hos Creative Publishing, som starter samme dato. Jeg får SÅ travlt... på den gode måde ; ) Jeg glæder mig meget til at blive inspireret og lære nyt.
Har i også deltaget i online kurser?

post signature

26 kommentarer:

Connie sagde ...

Tillykke med kursus. Det var da lækkert og så for du lave en masse kort.
Super søde og enkelt julekort.

Ha en dejlig torsdag.

Sandy sagde ...

Really really beautiful christmas cards Karina.
Love the colors.

scrappekvinder sagde ...

Super søde kort.
Tillykke med gevinsten. Glæder mig til at se hvad du får ud af dine kurser

Charlie sagde ...

Hvor ER de fine begge to - og jeg skal da have prøvet det med snevejrsbaggrund af - jeg HADER jo ellers at "grise" men sprøjte med vand - det tror jeg liiige jeg kan håndtere. =0)

Anette sagde ...

Super stort tillykke med julekort kursusgevinst, det bliver sikkert rigtig spændene ser frem til dine ny inspirerede kreationer, men er ret vild med disse to kort de er rigtig fine smukke og enkle

10na sagde ...

Tillykke tillykke, glæder mig til at høre mere om dit kursus.
Fed effekt med snebunkerne og vand sprøjt som snevejr. I`m lovin`it.
Kh 10na

Heidi sagde ...

WIIIIIIIIIII hvor fedt STORT tillykke, det bliver da en fantastisk start på vinteren ;)

Skønne kort du har lavet - er især vild med det sidste hvor det ligner sne, det er da total fedt og skal helt sikkert prøves - måske jeg spørger igen hvordan du gjorde helt præcis gggg

Rigtig god dag knus

Dortesjs sagde ...

Tillykke med kursus gevinsten Glæder mig til at se hvad du får kreeret på dine kurser
og sikken da nogle super søde rensdyr kort flot flot

Gitte sagde ...

Tillykke Karina, det bliver mega spændende. Hvor er det nogle DEJLIGE julekort og fin detalje med glittersne.

Margit sagde ...

Søde, søde julekort med rensdyr... og vildt flot virkning det "vandpjaskeri" giver... ;o)
STORT til lykke med gevinsten... det bliver spændende at se resultater... du er så god til nye teknikker så det skal nok blive godt.

Mette W. Sørensen sagde ...

Tillykke med kursuset, hvor fedt! Så søde nogle julekort:-)

Annette / aka sagde ...

Tillykke med din gevinst. Du bør da næsten have scrap-orlov fra jobbet, for du får travlt. Men sjov-travlt.
Det er igen nogle smukke kort du har lavet og det broderede stempel med rensdyr i ulden sweater (sådan ser det ud...) er bare så flot. Dit snevejrs-kort er også bare så fint. Sikke en inspiration. TAK.
Ja, jeg har lige prøvet et online kursus - det kan klart anbefales. Praktisk at kunne være på kursus når det passer ind i programmet i hjemmet.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tillykke med det... det bliver helt sikkert et godt kursus. Super flotte kort.. så cute de små dyr er.

God torsdag!!!

Mio sagde ...

Ej hvor FEDT at du har vundet : ) stort tillykke : )
Har også haft kigget på det, det lyder vildt spændene,
glæder mig til at høre hvad du synes.
Skønne julekort og den ide med vandet skal jeg lige huske, smart ; )
Py du ved godt hvad du skal få tiden til at gå med, du har jo ikke tid til at gå på arbejde tihi....
Skønt at få adgang til så meget inspiration.

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Linda sagde ...

Skønne kort:-)
Ja jeg mente dit blog design;-) super flot.
Tillykke med din gevinst.
Det online kursus med kort fra creative publishing ser spændende ud, måske man skulle deltage:-)
God torsdag

Conny sagde ...

De er super flotte dine kort og tillykke med gevinsten.

May Britt sagde ...

STORT tillykke... rigtig lækkert for dig.. glæder mig til at se når det færdige resultat kommer på bloggen...

Jeanette sagde ...

Ååå nydelig nydelig kort. Det nederste med reinsdyret var bare så herlig! :) Helt fantastisk flott! Gratulerer med onlinekurs som du vant! Så gøy. Så flott å vinne noe slikt, så må du vise hva du har laget og lært på de kurs du skal delta på. Heldiggris! :) Ha en flott fredag og helg, knus Jeanette :)

Gitte sagde ...

Stort tillykke. Rigtig søde kort.

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare søde karina

knusss

Anne sagde ...

Tillykke med kurset! Sikke nogle fine kort du har lavet!

Pia sagde ...

super søde kort du har lavet og spændende med de online kurser du skal på, jeg har kun prøvet det gratis oneline kursus som jeg må indrømme at jeg aldrig færdiggjorde men jeg tror jeg vil forsøge igen for ideen er jo god med at kunne deltage når det passer ind. vi har købt kolonihavehus i ballerup så det er tæt på hvor vi bor nu

Stinne sagde ...

WAAAU tillykke med begge ting..
Hold op du bare sprøjter kort ud af ærmet og så oveni købet nogen super lækre af slagsen! Du er en stor inspiration!

Vi ses om en uges tid.

KNUS

Charlotte sagde ...

Heeeey - tillykke med den flotte gevinst! Sejt - og ja, du får da super travlt med to online kurser på samme tid. he he.
Nej, jeg har aldrig deltaget i online kurser, men måske en dag... hvem ved.
Rigtig god fredag til dig.

Ups - havde nær glemt at skrive, at de to julekort du viser her er så søde. Fine og julede.

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønne kort og tillykke, det var da en lækker gevinst.
PS Det er ikke mig, der er den anden Charlotte! ;)