søndag den 18. december 2011

Dec # 18. Første sider i min Julesmask 2011.



Så er mine billeder kommet fra fremkaldelse og jeg er kommet i gang med at julesmaske. Første side har jeg valgt skal være indholdsfortegnelse. Side 1 er nogle af de julekort jeg har lavet i år. Jeg har lavet et tag med Tim Holtz stempler og brugt det til journaling. Derudover har jeg brugt Hero art stempler.
Bogens forside kan du se HER.
Rigtig god søndag. Jeg får julegæster lidt senere, bl.a lille nevø Emil og jeg glæder mig meget.
post signature

22 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken en skøn julebog og god ide med at tage billede af dien kort. Taget til journaling er så lækkert

Annette / aka sagde ...

Aih, hvor er det flot. Og spændende.
Og du er god til farver !
God søndag.

Rafns hjørne sagde ...

Godt begyndt er som sagt halvt fuldendt - din begyndelse er ihvertfald flot, med en god måde at inddele på og flotte farver.
Kan du ha' en god 4. søndag i advent.

calmlund sagde ...

Wauu det ser godt ud og kan jo kende nogle af kortene fra julekort kurset :-) Ved ikke rigtig om jeg kommer i gang med det der smasking - men nu må vi se.

Pia Odgaard sagde ...

Det ser rigtig fedt ud :) Glæder mig til at se mere.

Grete sagde ...

Wauw hvor er de flotte dine sider, glæder mig til at følge projektet.
God søndag til dig

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det flot... sikke skønne billeder af dine kort
Ha en dejlig 4. advents søndag

May Britt sagde ...

Ej hvor er den bare pragtfuld... Go søndag

Femmy sagde ...

it's beautiful Karina!!

Margit sagde ...

WOW... den er flot... sød idé...
Hav en dejlig 4. søndag i Advent.

Mio sagde ...

Super flotte sider : ) og helt vild god ide, håber jeg måske kan få en lavet næste år : )
Håber du får en rigtig dejlig 4 advent : )

Dortesjs sagde ...

rigtig flotte sider

Gitte sagde ...

Rigtig flot smash-bog.
God søndag.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor de flotte og sikke nogle søde detaljer.
God 4. søndag i advent

Eva (Fister) sagde ...

Lækre sider du har fået lavet.

Jette Munkbøl sagde ...

Super flot start på dim smash bog og kanon flotte tags. Det er altså en super ide;)
Rigtig god 4 søndag i advent

Anja Døj Jensen sagde ...

Virkeligt lækkert projekt..
Anja

morkaren sagde ...

Rigtig flotte sider, det tror jeg ikke jeg kunne finde ud af. knus morkaren.

Linda sagde ...

Din bog bliver rigtig skøn

Gitte sagde ...

Waouw hvor er de sider skønne. Kanon god ide at bruge en indholdsfortegnelse, det skal jeg huske til min næste år :) glæder mig til at se flere sider.
Håber I har haft en dejlig julehygge med familien :)
Rigtig dejlig 4. Søndag i advent.

Sandy sagde ...

So gorgeous entry in your book.
Fantastic work Karina. Love them.

Conny sagde ...

Den er rigtig flot din julebog.