fredag den 2. marts 2012

DT kort og scrap indkøb.



De her to kort er lavet for Kreative Fornemmelser. Vi ville vise, hvilke gamle stempler, der var vores favorit stempler. Mine favorit stemper er helt sikkert sættet CL383 Antique Engravings. Sommerfuglene er jeg vild med, fordi de er så detaljerede.


Jeg kan rigtig godt lide at se rundt på bloggene, hvad I går og køber af Scrapsager og tænkte, at det var på tide, at jeg også lagde lidt på. For det er ikke fordi Visakortet har holdt pause ; )
Der er hele tiden nyt man kan forelske sig i, blive fristet af og har behov for ; ) : ) Jeg har lige handlet en masse hos Kreative Fornemmelser af de helt nye stempler og dies. Og så det lækre papir fra My Minds Eye. I´m loving it ; )
I må alle have en rigtig god weekend lige om lidt.
post signature

27 kommentarer:

Sandy sagde ...

Wow wow wow wow Karina your cards are gorgeous.
Wonderful stamps and colors. Love them all.

Have a lovely weekend my fiend. xoxo

Jane sagde ...

Flotte kort og mums for nogen lækre indkøb du har lavet :O) jeg får helt kriller i fingrene når jeg ser nye sager. Pludselig får jeg også så mange nye behov, men sådan er det nok at være scrapper ;O) Ha´en god dag

Krebsen sagde ...

Som altid, nogen utrolig søde kort, du har lavet, de oser langt væk af foråret er på trapperne!!!

Sikke nogen lækre ting du har købt, der voksede min egen ønskeseddel lige lidt mere.

Du må have en rigtig god weekend :-)

Grete sagde ...

Nogle rigtig fine kort du har lavet, kan godt forstå at Antique Engravings, er blandt favoriterne, den er jeg også vild med.
Nogle lækre ting du har fået handlet.

Camilla sagde ...

Rigtig flotte kort. Uh jeg er vild med de stempler af luftballoner - de er så fine.

10na sagde ...

Super flotte kort. Dine indkøb er SÅ lækre. Glæder mig til at se hvad du får lavet. God weekend.
Kh 10na

May Britt sagde ...

Igen 2 super flotte kort og dejlige indkøb og ja der blir ved med at komme noget man bestemt ikk kan undvære.. hi hi... Go weekend..

Dorthe sagde ...

Sikke et par skønne kort - jeg er vild med sommerfugle - og dine er lækre!
Fede indkøb du også har lavet - jeg er helt stolt af mig selv - jeg har "kun" købt punch her i februar - og det var kun fordi de var så billige at man ikke kunne sige nej - hehe.
God weekend.

lonol sagde ...

Flotte, flotte kort.
Sikke lækre ting du har købt. Jeg kan se at der rigeligt, til de stemplede kort, du skal lave, et stykke tid fremover =D
God weekend

Olivia sagde ...

Hej Karina.
Det er nogle rigtig flotte kort du har lavet. Jeg kan specielt godt lide at du har brugt sommerfuglene på to forskellige kort, så man kan se deres anvendelighed. Det sæt med stempler er helt sikkert også en af mine favoritter fra Hero Arts, men jeg er også ret vild med de to blomster, som ligger blandt dine indkøb. Jeg er lidt nysgerrig på det stempelsæt du har med luftballoner. Hvor har du købt dem?? Skriv evt. dit svar til min mail: olivia@loveletters.dk ...takker ;-) Jeg skulle jo nødig løbe tør for ideer til indkøb på Convention. :-))))

Charlotte Ravn sagde ...

Skønne kort og skønne sager du har købt! Uh ja de "dumme" producenter bliver jo ved med, at finde på nye ting, som vi ikke kan leve uden hehe!
God weekend!

Gitte sagde ...

Super skønne kort og sikke nogle lækre indkøb du har gjort.
God weekend.

Rafns hjørne sagde ...

Sikke et par flotte kort - er også vild med de sommerfugle, man bliver vist aldrig træt af dem.
Dejlige indkøb - de luftbalonner ser spændende ud, godt jeg skal til Scrap i det jyske i morgen, så jeg kan få kigget lidt på sagerne ;0)

Unknown sagde ...

Rigtig flotte kort du har fået lavet. Og med hensyn til stemplerne kan jeg godt forstå at du er vild med det sommerfugle stempel - for det er da kanon flot :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super skønne kort og lækre indkøb... mit dankort kommer nok også til at gløde hos Pia i morgen;-)

Jean sagde ...

Skønne kort..

Sikken en masse lækre sager der er flyttet hjem til dig!!!

Rigtig god weekend...

Hanneby sagde ...

Sikken nogle lækre ting Karina .. det er flotte kort igen du har lavet .- glæder mig til at se hvad du får ud af dine nyeste indkøb....

god fredag aften..

Knus

Jeanette sagde ...

Nydelige kort Karina, og herlig shopping! :) Heldiggris! Ha en flott helg! Knus Jeanette :)

Annette / aka sagde ...

Flotte kort, og sjovt at se det runde stempel igen.....Hvad er det nu det hedder..? Det havde jeg helt glemt jeg havde.
Dejlige sager du har købt. Og godt at høre dit visakort bliver brugt. Vi skal jo alle gøre vores til at holde samfunds-hjulene i gang...haha.
God weekend.

Jette Munkbøl sagde ...

flotte kort - og hold da op, lækker sager du har købt. Og ja, der er altid noget man ikke kan undvære, man skulle have 2-3 ekstra hævekort:)

Lina sagde ...

Nøj nogen lækre indkøb du har gjort dig. Det kan da godt være jeg skal udvide min liste til de luftballon dies og stempler, for de er da bare alt for søde.
Og fantastiske kort, lækre farver som altid og skøn stil.

Hellemor sagde ...

Savl, savl nogle lækre indkøb. Guf nogle flotte stempler du har købet.

Som altid nogle lækre kort. Det første er min favorit.

God søndag.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Wauuu...sikke nogle lækre ting du har fået købt. Er selv ret vild med tingene man kan købe hos Kreative fornemmelser.

Dine kort elsker jeg. Får selv min inspiration på din blog og på Hero Arts blog.

Gitte sagde ...

utroligt flotte kort du har lavet. :)
Vild med det nedereste, Er doylien embosset ?

Mums nogle lækre scrapsager du har shoppet.
Du må ha' en rigtig dejlig søndag
Knuzz

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Lækkert med nye stempler... Er vild med det første kort. Fed die og super flot farvelægning af blomsten. Go søndag aften!

Mio sagde ...

Super lækre ting du har fået købt : ) og flotte kort du har lavet.

Mariastine sagde ...

Super flotte kort du har lavet :) og lækre ting du har købt ;o)

Fortsat god aften.