fredag den 15. juni 2012

Victor på Orø - layout.




Jeg har lavet et layout med nevø Victor. Her er han på stranden på weekend på Orø.
De fleste materialer er fra Kreative fornemmelser.

Jeg har lige fået fibernet ind og alt er gået ned, både fjernsynet, internettet og telefon! Det har stået på i to dage nu. Og så lige i disse fodboldtider.... Min lille familie herhjemme er meget frustrerede. Jeg kan komme på PCen via min Iphone, men jeg er spændt på, hvor længe jeg har data. Så hvis jeg lige pludselig ikke svarer, så er det fordi jeg er afskåret fra det.
Rigtig god weekend lige om lidt.
post signature

30 kommentarer:

Sandy sagde ...

What a sweet LO Karina.
Love the photo.

Have a sunny weekend my friend. xoxo

Krebsen sagde ...

Lækkert LO, du har lavet.

Det må godt nok være træls, at internet, fjernsyn og telefon er nede og så i de foldboldtider, håber det snart er fikset.

Rigtig god weekend

May Britt sagde ...

Rigtig lækkert LO... og rigtig øv når alt bare går ned... jeg har problemer med min blog så måtte gå tilbage til den gamle brugerflade... øv... håber jeres tv,net osv snart kommer op og kører igen..

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert og kreativt Lo... skønne farver og papir og så den flotte detalje med kork borten. Uden internet og tv i fodboldtider :-( . Håber for jer det snart må ordne sig. God weekend

Thanni sagde ...

Rigtig dejligt layout - jeg kan super godt li' dine detaljer! :)
...der er da ikke noget værre end når det hele bare er nede - håber snart jeres udbyder får styr på det :)

Dorthe sagde ...

Sikke et sødt L.O. Karina-jeg er vild med dit flag banner!
Håber i snart får styr på net og alt derhjemme, der er ikke noget mere frustrerende end det!
God week-end, Dorthe

Rafns hjørne sagde ...

Sikke et skønt LO - dejlige farver...

Vibeke sagde ...

Så kul!! Herlige farger - og vimplene var tøffe:)

God helg:)

Fru Larsen sagde ...

Fint LO, det er så lækkert det der træpapir og korkborten er så sød også, bare lækkert faktisk! Tak for hjælpen, nej hvor er jeg glad for mine hexagoner,selvom jeg tror det var en anden slags end dine! Tror jeg skal prøve lidt her i weekenden og så skal der laves tags - rigtig god weekend og held og lykke med nettet! Rigtig dårligt timet må man sige..

lonol sagde ...

Hvor er det flot dit layout. Du er (også) god, til at bruge kork. Det ser godt ud med borten. Jeg har også tilbragt mange dejlige timer på Orø
Det er ikke godt at undvære så vigtige ting. Var det herhjemme, tror jeg datteren havde fået overnattende gæster =D et par dage
God weekend med håbet om at fibernet kommer til at køre godt

Lise sagde ...

Rigtig lækkert Lo med skønne detaljer.
Surt show når det ikke fungerer, man føler sig nærmest amputeret. Så
var jeg mere heldig, da jeg fik fibernet. Det fungerede fra dag 1 uden problemer, men det kan du ikke bruge til noget:-)))))
God weekend.
Knus Lise

Vivi sagde ...

Dejligt lo - og sikke træls med de problemer... kan godt forstå jeres frustrationer....

Dortesjs sagde ...

aj surt show..det ski da træls håber i snart får det i orden.. Din LO er da bare super sødt og sommerligt

Hanne sagde ...

Lækkert LO, rigtig god ide med kork og banner.

calmlund sagde ...

Skønt LO - øv med internet, tv osv - vi er bare så afhængige af det i dag.

Dorthe sagde ...

Så supersødt dit LO er!
God weekend!

Rosa Jensen sagde ...

Rigtig flot LO, flotte farver.

Rosa Jensen sagde ...

Rigtig flot LO, flotte farver.

Tina sagde ...

Endnu et hyggeligt LO fra dig. Og sikke nogle gode farver, du har brugt. God effekt med sløjfen bag det lille hus.

Ja det er da irriterende, når alt teknikken ikke virker, og man er uden indflydelse på, hvornår det så kommertil at virke igen. Øv

Gitte sagde ...

Super flot layout.
God weekend.

Hellemor sagde ...

Super flot layout. Flot design og lækre mønstrepapire.
Uh, det kan blive en lang weekend uden div. Tidsrøvere ;0)

God weekend

Jeanette sagde ...

Rålekker, Karina. Denne fikk jeg så lyst til å lifte! :) Håper det er ok. Ha en flott helg, håper dere får internet og tv til å virke i helgen. Knus... Jeanette.

Lina sagde ...

Hold da op hvor er det lækkert - lige min stil. Er vild med bannerne i alle de forskellige mønster papirer. Fantastisk!

Mette sagde ...

Hvor er Victor heldig, at have én som dig, der laver de skønneste LO´s. Sød måde at bruge bannerne på...

Annette / aka sagde ...

Utroligt smukt layout med Viktor.
Så dejlige nuancer og det træpapir er et must.
Flot opsætning og så alle de bannere. Den nye variation i øverste venstre hjørne er bare super.

God weekend.
Tænk hvis din familie er afskåret fra TV-fodbold, og du er afskåret fra nettet...uha, uha...
Det er sådan vi andre har det her i sommerhuset. Det er lidt som at vinde i lotto, når der er ordentlig forbindelse. Og det er også en af grundene til, at vi glæder os til næste flytning. Det er frustrerende det her.

Charlotte sagde ...

Rigtig flot og lækkert LO. Det ligner et jeg har set på Pinterrest ;) Nyyyyyydelige farver og lækre detaljer. :)
...håber snart i er kørende igen med TV og internet. Go' lørdag.

Bodil Hansen sagde ...

Rigtig dejligt layout, flotte detaljer og fin farve sammen
sætning
God weekend

Olivia sagde ...

Skønt skønt LO Karina!! Du ryster dem jo ud af ærmet....Nok et af (alle) dem jeg bliver nødt til at pinne...lifte og se igen og igen. :-)))

Jeg håber I snart får styr på det tekniske, så der ikke udbryder krise i det lille hjem ;-) Det er tankevækkende, hvor afhængige vi bliver af at være "på". Sidste gang det skete for mig....Panic city!!! siger jeg bare! ;-)

Stinne sagde ...

Waau et lækkert lo og nogle fede børne kort. Du er en kæmpe inspiration!

KNUS

Mio sagde ...

Wow hvor er det bare flot, både farver og opsætningen : )
Lækkert.
Nej altså hvor er det bare surt, håber problemet er løst, det er jo lidt tid siden du har postet denne : )