onsdag den 17. oktober 2012

Kort til Klovnekort.






Jeg har købt Papertray Ink stempler for første gang og for pokker, hvor er de lækre. De skulle selvfølgelig straks afprøves her i efterårs ferien. Hjorten er dog en Hero Arts.

De her kort har jeg besluttet skal gives til Klovnekort. Pengene for salg af kortene, går til de danske hospitals klovne, der glæder indlagte børn.
Jeg synes, at jeg har læst et sted, at der kommer en indsamlings kasse på Scrap´n´dream. Så jeg vil prøve at lave lidt kort til croppet der sidst i oktober. Hvis du vil læse mere om Klovne kort, kan du læse HER.
Tak for jeres søde kommentarer.
post signature

26 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Fine kort du har lavet. Og de tekststempler er da for lækre.
God onsdag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Woww for nogle super skønne og enkle ( på den gode måde :-) ) julekort... en rigtig herlig julemand. En flot ide at give dem til klovnene... har lige læst en artikel i vores lokal avis om at de mangler penge til det gode formål. Da vi købte vores ferie til Norge her i sommer gik alle pengene til billetten ubeskåret til klovnene, så det var skønt at kunne støtte dem på denne måde også.
Ha en fin onsdag

Grete sagde ...

Det er nogle super skønne kort, den julemand er da helt fantastisk.
Tekst stemplerne er de også fra Papertray ?

God idé med at støtte klovnene, de gør et fantastisk stykke arbejde. Vores lille barnebarn på 3 år, er blevet opereret nogle gange, og se hans øjne når klovnene kom forbi, når han lagde der i hans sygeseng, så forstår man virkelig, hvad de klovne gør.

Signe Bendorff sagde ...

Sikke nogle fine kort... Man bliver helt inspireret til at komme videre med julesyslerne.... God dag

lam sagde ...

Jeg synes nok der var nogle stempler der virkede bekendte ;O)
Super flotte kort

Lise sagde ...

Super søde kort med fantastiske stempler. Dejligt at have ferie til at scrappe i:-))))
God onsdag til dig:-)))

LindaS sagde ...

Lækre kort og farver.

May Britt sagde ...

Rigtig søde kort og bestemt et god formål at gi' dem til...

Ann Weiss sagde ...

Skønne kort og rigtig lækre stempler!!

Nikolette sagde ...

Skønne kort og i herlige glade farver. Du klovner ikke, når du laver kort, det er jo som altid med sikker stil.

Jean sagde ...

Ej hvor er de fede!!
Hold op en lækker julemand!!

Jeps jeg sørger for at have en kasse med til Klovnekort på scrap´n´dream og Hanne/Hanneby sørger for at bringe dem videre til Klovnekorts ejer ;)

Jeg synes det super hvis vi kan hjælpe bare med et par timers mere hospiltals klovne ved at lave kort til det :)

Sandy sagde ...

Simply gorgeous cards Karina.
Awesome.
xoxo

Lina sagde ...

Ej hvor er de bare skønne. Er stadig helt vild med hjorten, men de nye Papertrey Ink stempler er da også bare for lækre. Har ikke hørt om Klovnekort før, det lyder da som en rigtig god ide og god sag at støtte.

Connie sagde ...

Hold da op nogle lækker tekststemlper og lækker kort igen, Karina.

Super formål at give kortene til.

Knus

Iben sagde ...

Skønne kort - som altid fra din hånd.

Tak fordi du linkede til Klovnekorts side - nu ved jeg lidt mere om det, og har endnu en grund til at lave nogle flere kort :-)

Olivia sagde ...

Flotte flotte kort og den julemand er da bare for sød ;-) Jeg er normalt ikke til lyserødt på julekort, men den snekrystal er bare lige i øjet, som man siger ;-)

Lise sagde ...

Rigtig fine julekort. Han er godt nok flot din julemand :)

Gitte sagde ...

Super lækre kort, og til en godt formål.

rhh sagde ...

Det er nogle flotte kort, og den julemand er bare for lækker

Bodil Hansen sagde ...

Super flotte kort du igen har lavet

Linda sagde ...

Skønne kort:-)
God ferie

Gitte sagde ...

Jamen, du er jo en sand stempel-mester. Så flotte kort

Rysse sagde ...

Skønne kort du har lave. Og nogle fede stempler SUK...

Annette sagde ...

Nøj, hvor nogle skønne stempler og super flotte kort du har lavet, du er meget god til at bruge stempler.

Hanneby sagde ...

Ja det er lækre kort du har lavet :) ... og ja, - jeg sender dem afsted :)

Håber du har det godt ? - glæder mig til at se dig igen..

Knus fra Hanneby

Camilla sagde ...

tillykke med de nye stempler :-) rigtig søde kort og dejligt formål. det vil jeg også være med til.