onsdag den 5. december 2012

Julekort kort med Tim Holtz kogle # 5. dec.



Dagens julekort er lavet på kraft papir og baggrunds stemplet er fra Hero Arts. På en udskåret spellbinder har jeg stemplet Tim Holts kogle med Distress ink. Teksten er fra Papertray ink.




Billederne er fra årets første julemarked i Ålsgaarde, hvor jeg var med min veninde Eva. Det er et fantastisk sted med høns, grise og salg af grantræer. Og så solgte de bl.a. Maileg nisser!

Elsker i også julemarkeder ligesom mig?

post signature

32 kommentarer:

Sandy sagde ...

So beautiful card my dear Karina.
Awesome work. Love it.
xoxo

Annette / aka sagde ...

Igen et superflot julekort fra dig.
Fantastisk med det julemarked. Det må virkelig fremkalde julestemning.

God 5. dec til dig.

Grete sagde ...

Igen et super fint julekort fra dig.
Ser rigtig hyggeligt ud med det julemarked, ser ud til at være i "retro" stil, hvilket da kun kan bringe julestemningen frem.

Dorthe sagde ...

Hvor er det et smukt julekort.
Fint stempel!

Og det ser da super hyggeligt ud på julemarkedet.

God 5. dec.

Bettina Hobel sagde ...

Endnu et super flot kort du har lavet:).

Det julemarked ser rigtig hyggeligt ud. God 5. December:)

Stinne sagde ...

Hold op nogle lækre ting du får lavet - mums!

Jeg orker ikke at holde styr på tøsebørnene så derfor tager vi ikke på julemarkeder!

Mio sagde ...

Tak for din søde kommentar på min blog Karina : ) dejligt at være tilbage : ))
Lækkert kort du har lavet : ) uha julemarked det er bare SÅ hyggeligt og disser billeder fortælle jo alt. : ) var også til et i lørdags, men det var lidt mere afdæmpet : )
Rigtig god 5 dec

lam sagde ...

Hey du skulle da have sagt du var i byen, så havde jeg da budt på en kop kaffe(var det Rosendal du besøgte, jeg bor 2 minutter i bil derfra)

Super skønt kort og nej jeg har faktisk aldrig besøgt det julemarkede, det burde jeg jo nok

Rysse sagde ...

Skønt julekort.
Jeg er også glad for julemarkeder og dit lyder til at være lidt anderledes. Kommer der flere af den slags i Ålsgårde eller omegn ?

Karina Beck sagde ...

Til Rysse og Lam.
Ja, det var Rosendal og jeg mener at det er der hver weekend indtil jul.
Det kan jo googles ; )
Hilsen Karina

Rysse sagde ...

Tak for info.

May Britt sagde ...

Rigtig sødt julekort og super tekststempel... synes bestemt det er hyggeligt med julemarkeder men orker ikke alle de mennesker som skubber og maser får at smage noget gratis... :(

Rafns hjørne sagde ...

Det er et skønt julekort du har lavet.
Julemarkeder er bare så hyggelige, jeg besøger også gerne et par stykker hvert år.
Kan du ha' en god dag.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort... og det ser så hyggeligt ud det julemarked. Jeg tager også lige et enkelt ved juletid, som regel.
Rigtig god 5. dec til dig

Lise sagde ...

Lækkert julekort og skønne stemnings billeder fra julemarkedet. Det skulle jeg da lige have vidst...var i Vedbæk i weekenden:-)))
Ha´en god dag:-))

Annette sagde ...

Hvor er det bare et rigtig lækkert julekort du har fået lavet. Skønne farver.
Jeg var på rigtig mange julemarkeder inden jeg fik børn, men så stoppede det. Ved ikke helt hvorfor, for det burde måske være omvendt.

Glædelig 5. december.

Mette Hvistendal sagde ...

fint kort som altid... fedt marked lige et sted for mig

morkaren sagde ...

Flot kort, og et marked som i "de gode gamle dage" knus morkaren.

Gitte sagde ...

Flot kort. Det ser hyggeligt ud det julemarked.

Anne Bente sagde ...

Flot kort, og hyggelige billeder

rigtig god 5 december til dig.
knusss

Thanni sagde ...

Smukt kort ..og hvor ser det hyg'ligt ud på julemarkedet :)
..og ja - jeg synes ose julemarkeder er en skøn ting ;)

Connie sagde ...

Sikke et dejlig kort, Karina. Smukkest og enkelt.

Jo, skønt med julehygge på sådan marker, man kom jo kun i stemning.

Ha en dejlig 5. December

Connie sagde ...

Hov, jeg glemt lige at skriv. Jeg kommer ikke på torsdag, jeg har meldte mig lidt ud af, da jeg ikke har transport muligheder, desværre.

Men hils de andre.

Linda sagde ...

Så skønt og lækkert et kort...som altid:-)
Skønne stemnings billeder fra julemarked, lyder jo helt som gamle dage:-)
God aften

Fru Larsen sagde ...

Der er næsten ikke noget bedre end julemarkeder :) Men ikke alle er lige gode til det. Rigtig fint kort, jeg er vild med stemplet, ja begge faktisk, de har mange lækre ting hos papertrey

Signe Bendorff sagde ...

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud på det julemarked... Jeg ELSKER julemarkeder... Generelt er jeg bare et rigtig vinterbarn. Elsker jul, sne, frost og alt det der følger med ;)

Super lækkert kort - igen... du har bare så mange fantastiske stempler ;)

Charlie sagde ...

ÅH nej endnu et kort der får mig til at fortryde at jeg ikke har det baggrundsstempel =0). Det ser knaldhamrende godt ud og koglen ligeså. Tak for kigget og ja jeg er også glad for julemarkeder men i år er det ikke blevet til noget endnu. Ser hyggeligt ud der hvor du var. God sneaften - der var LANGT hjem fra København i dag i bil.

Annette sagde ...

Skønt julekort, igen super flot. Hyggeligt julemarkede, jeg kan også godt lide at gå på julemarkede.

Siv Anne sagde ...

Dette kortet var også kjempefint, du er virkelig dyktig på å lage de flotteste enkle kort.

Det julemakedet så utrolig koselig ut

Cecilie sagde ...

Smukt kort! Og jeg tror måske jeg var på det marked for nogle år siden. Ser i hvert fald hyggeligt ud.

Nikolette sagde ...

Man kommer helt i julestemning med dine fine billeder!
Ælsker også koglestemplet.
..og tak for i går!

KFE Design sagde ...

Det er utrolig så meget den røde snor gør ved kortet. Koglen er også super fin. Jeg holder også rigtig meget af julemarkeder og prøver at komme af sted flere gange i december. Håber du får en rigtig god weekend.