torsdag den 5. december 2013

Layout Tutorial.

Jeg har lavet en layout tutorial til Hobbybodens blog.


Først har jeg spayet med gul Dylusion.


Derpå har jeg kastet et par dråber vand på.


Så har jeg embosset med gennemsigtig pulver.


Og sprayet med blå ovenpå ( som jo bliver grøn på gul ; )
Så har jeg presset en køkkenrulle på det embossede, for at fjerne den overskyende mist.


Til sidst har jeg lavet en sort matte til billedet og brugt sort pynt.
Og her er det endelige resultat. Stenen er en lavasten fra Santorini.
Rigtig god decemberdag.
Pas på jer selv i stormen.
Karina.

24 kommentarer:

Linda sagde ...

God morgen Karina...:-)
Du er også tidlig på den idag;-)

Flot LO
Rigtig god dag

Unknown sagde ...

Godmorgen Karina!

Sjov teknik og et flot resultat.

Hav en god dag og pas på Bodil :-)

Signe Bendorff sagde ...

Sikke en fin ide... Det må jeg prøve at huske :) god dag

Gitte sagde ...

Fed teknik og super flot lay out. God torsdag

Annette / aka sagde ...

Flot resultat og fed teknik. Og ikke mindst en fin tut.
God dag til der derovre...

calmlund sagde ...

Wauu det ser godt ud og super teknik :)

lam sagde ...

lækkert layout

May Britt sagde ...

Flot LO og lækker teknik...

kortmager sagde ...

spændende teknik. Skal lige finde ud af, hvad dylusion er for noget... mon kan bruge hues? Nå, denne teknik vil jeg afprøve på et kort - tak for indput.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Rigtig flot og fedt layout. Tusind tak for god inspiration :)

Annette sagde ...

SUPER fed TUT, og hvor er det et super fedt LO. Tak for det...


Glædelig 5. december

Grete sagde ...

Wauw... Super god effekt, lækker teknik. FLOT FLOT FLOT

Rigtig god dag til dig

Pia sagde ...

flot og farverigt
God 5 december til dig

Lise sagde ...

Super lækkert Lo i skønne farver. Tak for TUT.
Pas på dig selv i blæsevejret i dag:-))))

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot og ser som det er nemt at lave. :)

Maryann Laursen sagde ...

Fin tut og et godt og sjovt LO.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert og en fin tut du har lavet... tak for det

God dag i stormen

Dortesjs sagde ...

hold nu op sikken en masse. super flot resultat

Marianne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne sagde ...

Super flot LO!
Og fed måde at bruge den klare embossing. Måske kan jeg bruge den til noget tegning?
Rigtig god blæsevejrsaften :)

Gitte sagde ...

Ej hvor er det LO bare lækkert. Sikke en fed teknik. Den skal vist afprøves :O)
Forsat dejlig aften
knus

Dorthe sagde ...

Det ser megagodt ud!
Flot LO.

Mio sagde ...

Spændene teknik Karina : ) ser rigtig godt ud , jeg må afprøve den mist snart : ))

Nikolette sagde ...

Sikke noget dejligt grisserri GG