søndag den 1. juni 2014

Hello Dino og en Give away.

  


Dette indlæg er mit indlæg nummer 1000 på bloggen. Det vil jeg gerne fejre med en lille Give away i form af en overraskelses scrap gave til en værdi af 150 kr til en af jer, der kigger forbi min blog.
Jeg trækker lod blandt alle de kommentarer, der bliver lagt på min blog i juni måned. Så jo flere kommentarer jo flere chancer.
Jeg vil blive glad, hvis du reklamerede for min give away på din blog eller facebook, men det er ikke nødvendigt.
Konkurrencen slutter den 30. juni 2014 kl. 23.59. Jeg vil en af de efterfølgende dage trække en vinder.




Her har jeg lavet kort med Lawn Fawns søde dyr, Critters from the past. Diesne er også fra Lawn fawn og de flotte papirer er fra Gummipan, købt på SAM. Enkle kort, som jeg elsker det ; )

Rigtig god dag til jer.
Karina.

Closed

46 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke med den runde dag ;-). Som altid fine kort fra dig og lækkert med en giveaway til os. ;-) fortsat god søndag til dig og dine ;-) kh 10na

May Britt sagde ...

Tillykke med den flotte dag... 1000 det er lige godt noget og tak for chancen til at vinde... og som altid rigtig søde kort...

KFE Design sagde ...

De er da super fine dine kort - endnu en gang. Stort tillykke med de mange indlæg og ja en chance for at vinde en uventet gave, det tror jeg vi alle gerne vil være med til.

stump sagde ...

Sikke da nogle dejlige kort, de er super søde de dyr fra lawn fawn.. Vil da også gerne deltage i din giveaway, kan ikke finde ud af at linke på min egen blog.. må have et kursus..
Knus Lena aka Smukkestump

Gitte sagde ...

Tillykke. :-) Jeg linker til din blog og vil gerne deltage.
Super fine Dino-kort.

Heidi sagde ...

Stort tillykke - vildt og flot :-) fede kort lige mig og lækker farver du har lavet dem i

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Tillykke... Jeg linker til din blog senere og vil gerne deltage :-))

Super skønne kort

Ha en god søndag

Malene sagde ...

Super fine kort. Og godt gjort med de mange indlæg. Og hyggelig måde at fejre det.

Ann Weiss sagde ...

Søde kort!
Tænk du har lavet så mange indlæg. Nyder at følge bloggen så satser på mange flere :D

Maryann Laursen sagde ...

Hold da op 1000 indlæg, det er godt nok lige et par stykker. Og sikke fine kort, du har lavet også, de er bare super søde.

Jytte sagde ...

Wauw ... 1000 indlæg!! Tillykke med det og TAK for al den lækre inspiration, som du altid har til os på din blog.

Det er en fornøjelse at følge med på din blog.

Ha' en dejlig søndag :)

morkaren sagde ...

Ja, 1000 indlæg det er da en "sjat" jeg har kun 300 et eller andet, så du da været flittig, stort tillykke, og så dine "Dino kort" hvor er de søde (jeg har haft en hund der hed Dino. her er en lille kommentar, hverken den første eller den sidste, og du ligger allerede i min sidebar.
god søndag og knus morkaren.

Karina Bunkenborg sagde ...

Tillykke med dit indlæg nr. 1000. Jeg er da helt klart med på din Give away og suser over med den til min blog. Ha en god søndag!

vh Karina

Mette sagde ...

Herlig måde at fejre jubilæum på :-)
Kortene er virkelig søde...

Julie Viktoria sagde ...

Sikke en masse indlæggelse, du har skrevet. :)
Men tillykke med tallet. :D

Unknown sagde ...

Hjertelig tillykke med dit 1000 jubilæum. Jeg håber, at du får tid til at nyde det gode vejr.
Supersøde kort.
Endnu en gang tillykke. Jeg er misundelig. Min tid går med at udrydde skvalderkål.

Unknown sagde ...

Hjertelig tillykke med dit 1000 jubilæum. Jeg håber, at du får tid til at nyde det gode vejr.
Supersøde kort.
Endnu en gang tillykke. Jeg er misundelig. Min tid går med at udrydde skvalderkål.

Happymade sagde ...

Tillykke med 'den runde dag' :o).
1000 indlæg er sørme godt nok pænt. Men fortsæt endelig,- jeg nyder at få lov at læse med og se dine skønne idéer.
Jeg sørger for at linke til din giveaway i ét af mine næste indlæg. Dejlig måde (for vi andre), du fejrer dagen på ;o).
Med ønsket om en rigtig dejlig dag.
Kh. Anette

Unknown sagde ...

Ih hvor er de nuser. Gummiapans papir og Lawn Fawn stempler passer perfekt til hinanden med de rene og enkle linjer og glade farver. Det havde jeg ikke engang tænkt over før jeg så disse kort, så tak for inspirationen! Og tillykke med de 1000 :-)

Anja Kjærgaard sagde ...

Supersøde kort - og tillykke med jubilæet! Det er sørme mange indlæg - men tak for at du deler dine skønne kort med os :-)

Lisa Rasmussen sagde ...

Super skønt og frækt kort ;O)
1000 indlæg, det er godt nok vildt!!!!
Jeg "hoppede" lige forbi 2008 på din blog og det er helt underligt at se og samtidig vide at det er dig der blogger der, men det viser jo bare hvordan vi og vores hobby ændre sig.
Der var også et billed af dine børn og det er jo nok dem der har forrandret sig mest. Stort tillykke med 1000 tallet ;O))

Karina Beck sagde ...

Hej Lisa.
Nu tog jeg også lige selv turen; ) Ja det er sjovt at se forskellen fra 2008 til nu ; )

Charlie sagde ...

Tænk at dinoer kan være så nuttede og perfekt at sætte dem sammen med Gummiapans papir som vi var en del der faldt pladask for på SAM. Til lykke med de første 1000 indlæg - måtte lige tjekke hvor langt jeg er - du fører med 180 - men så har jeg ikke talt de 513 hos OSH med - kun min private blog. Nyder at komme her og bliver tit inspireret - og nu må jeg da også lige kigge tilbage til 2008. =0)

Dortesjs sagde ...

stort tillykke med alle dine indlæg
og super fint kort som altid hos dig

Thanni sagde ...

Super søde Dino-kort - og tillykke med det runde tal :)

Heidi sagde ...

Stort tillykke med dit indlæg nr. 1000. Følger en del med her på din blog, du laver sådan nogle flotte kort - dine dinokort i dette indlæg er ingen undtagelse. Håber, jeg en dag får mod på at prøve at lifte nogle af dine ideer.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde Dino-kort, der er nogle små purke der bliver glade, og 1000 indlæg er godt nok flot :0)

Sol-Britt sagde ...

Ej sikke nogle søde børnekort. Der fik jeg lige et nyt behov for dies og stempler.

Jeanette sagde ...

Herligt kort, Karina :)
Syns at fargene var lekre!

Eva sagde ...

Rigtig søde kort! De må liftes en dag jeg mangler et drengekort:-)
Imponerende med 1000 indlæg!!! Godt gået
Tak fordi du giver os muligheden for at vinde en candy;-)
Knus Eva

Dorthe sagde ...

Tillykke med de 1000 indlæg - det er alligevel mange. Nu har jeg lagt link og billede i sidebarren på min blog :)

Kristin sagde ...

Tillykke med de 1000. Det er virkelig flot og godt gået. Mvh Kristin

Signe Bendorff sagde ...

Hold nu op.. 1000 indlæg, det er jo helt vild.... Og så fantastisk for os, for det er jo skønne ting du ligger på bloggen ;)

Lise sagde ...

1000 indlæg... Det er godt nok flot. Jeg har nydt at følge de første 1000 og glæder mig meget til de næste 1000. :)

Pernille S sagde ...

Hej Karina. Har fulgt dig noget tid, godt nok ikke siden 2008, men nogle år:-) tillykke med de 1000 indlæg.
Scrap hilsner herfra.

Mio sagde ...

Wow 1000 indlæg Karina tillykke : ) godt gået : )

Super søde dino kort : )

EttenA sagde ...

Tillykke!
Som altid er det nogle super søde og meget flotte kort du har lavet.

Unknown sagde ...

Tillykke med dit indlæg nr. 100! Hvor er det lækkert og hvor er det dejligt at blive inspireret af dine mange flotte ting! :D

Unknown sagde ...

Hej Karina!
Super søde Kort, og Tillykke med de 1000 indlæg.
Knus Kirsten

Unknown sagde ...

Fantastiske søde kort du har lave. Jeg er stor fan af lawn fawn. Dejligt at se nogen lave kort med disse produkter.

Unknown sagde ...

Kære Karina
Du er bare SÅ dygtig, effektiv og super inspirerende!
Tak fordi du deler - det gør det hele lidt sjovere:-):-):-)

Pia Larsen sagde ...

Hvad søren, en blogpost jeg har misset!!! Et forsinket tillykke med de 1000 poster :-)

Annette / aka sagde ...

Jeg forstår heller ikke lige hvordan dette indlæg er gået min næse forbi. Jeg plejer da at holde øje....

Tillykke med 1000 post-jubilæet. Fantastisk hvad der er sket med dig - og din stil igennem de mange indlæg. Men stadig kan du inspirere os. TAK.

Heidi sagde ...

1000 inspirerende indlæg, hvor imponerende. Hvor er det skønt at følgende dine indlæg, jeg ser frem til de næste 1000. Stort tillykke

Hav sagde ...

Hej Karina
Stort tillykke med de 1000 indlæg - super godt gået..
Jeg elsker at kigge forbi din blog og blive inspireret..

Mio sagde ...

Stort tillykke med de 1000 indlæg wow det er vildt HELT vildt : )))
Skønne kort du har fået lavet