fredag den 28. november 2014

Black and White /12 in 14.



Jeg deltager i Nina Christensens konkurrence 12 in 14, hvor det denne gang skal være projekter i sort/hvid. 
Jeg har rigtig masket denne gang. Jeg har først masket teksten ind i fuglen og derefter baggrunds stemplet, så det lå bag fuglen. 
Baggrunds stemplet er Ninas eget Design. Fuglen og teksten er fra Dyan Reveley.

Så er det Black Friday og det vrimler med tilbud. Skal du snolde? 
Jeg har købt et watercolor onlinekursus og dies fra Usa.
God weekend lige om lidt.
Karina


8 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Spændende kort - specielt teksterne er jeg meget begejstret for.

Maryann Laursen sagde ...

Super fede kort Karina, og jeg er helt enig med KFE for jeg er også helt vild med de fede tekster, du har brugt til dem, og kan også rigtig godt lide det sprt/hvide design. Super flot arbejde på begge her.

Happymade sagde ...

Super skønne kort - fed teknik!
Jepsen - har også lige handlet (stempler fra Verve Stamps).
God weekend.
Kh. Anette

Ann Weiss sagde ...

Lækre kort!
Jeg har fået shoppet lidt ved ptw men ellers ikke 😄

Pia sagde ...

hvor ser det bare flot ud så sødt motiv og sejt med kun sort hvid. Ønsker også dig en god weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Superlækre kort... jeg har købt et par skærefiler til silhouette og tænker måske også det watercoloring kursus :-))

God weekend til dig

Dorthe sagde ...

Skønne kort Karina, så fint og enkelt , og elsker hjertet der er med på begge :-)
Ønsker dig en hyggelig første søndag i advent.
Knus, Dorthe

Gitte sagde ...

Waouw hvor er de kort bare flotte. Den lille birdie er bare så nuttet.
Du må forsat have en rigtig dejlig 1. søndag i advents aften
Knus