fredag den 3. juni 2016

Hooray Emil.




I dag vil jeg vise et drengelayout med min nevø Emil. Billedet er taget hjemme hos ham på hans 5 års fødselsdag. Jeg har igen brugt Cameoen til baggrunden og så har jeg lavet forskellig størrelser cirkler i mønsterpapir.  Hooray er i mosgummi fra Amy Tangerine. Derudover har jeg brugt  Flair Buttons og Dew Drops som pynt.

God dag til jer allesammen og tak til dem der stadig lægger kommentarer. Det er jo dem der gør, at man har lyst til at blogge.
Karina

4 kommentarer:

Ann Weiss sagde ...

Lækkert layout Karina :)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Wow - det er fedt med den baggrund og med de forskellige ting sat i cirklerne.
Det kunne jeg godt finde på at lifte :-D

God weekend!

Camilla sagde ...

Der er en virkelig fed "baggrund" !!!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Igen et lækkert LO, hvor din baggrund er super fed

God eftermiddag til dig