lørdag den 31. maj 2008

Nye ATC kort


Jeg har lavet tre af disse ATC kort af Da Vinci papir og et med et stempel. Det lille ur er lavet med et stempel på krympeplast.
I have made three of these ATCs with Da Vinci paper and one is a stamp. The small clock is made with a stamp on shrink-plastic.

fredag den 30. maj 2008

Flere vintage kort



Til disse kort har jeg brugt graphic 45 papir, stempler fra http://www.bladerubberstamps.co.uk/ og blomster fra Hjemmebutikken.dk.
For these cards I have used graphic 45 paper, stamps from http://www.bladerubberstamps.co.uk/ and flowers from Hjemmebutikken.dk.

Vintage kort



Jeg har, stærkt inspireret af Pia Bau, måtte lave et par kort af det lækre graphic 45 papir. Det lille ur er lavet af krympeplast.
I have, inspired by Pia Bau, had to make a couple of cards of the delicious graphic 45 paper. The small clock is made by shrink-plastic.

torsdag den 29. maj 2008

ATC kort



Jeg nåede lige et par kort mere, inden jeg skulle til ATC bytteaften.
I reached just a couple of cards more, before I had to go till ATC swap evening.

Atc bytteaften i Dreampapers


Så har jeg været til min første ATC bytteaften. Det var sjovt at møde andre scrappere. Disse ATC var dem, jeg fik byttet mig til. Det er noget værre noget at bytteaftenen bliver afholdt i en scrapbutik, det går voldsomt ud over pengepungen, at være omgivet af så meget lækkert papir mv. ; )
I have been to my first ATC swap evening. It was funny to meet other scrappers. These ATCs were them, I swap to. It's a challange that this evening is held in a scrapshop, to be surrounded by so much delicious paper etc, can make an enjoyable evening expencive ; )

tirsdag den 27. maj 2008

Penny Black kort


Måtte lige lave et kort med mit nye stempel. Lyserødt er normalt ikke en farve jeg ville vælge, men skulle bruge et pigekort og piget det blev det ; )
Had to just make a card with my new stamp. Pink is normally not a colour I choose, but needed a girl-card and girly it is;)

mandag den 26. maj 2008

Hjælp! Kan ikke få mine Le plume tuscher til at virke.

Ja, så blev jeg nød til at eje nogle stempler til farvelægning. Synes de er fantastisk flotte.

Jeg har også købt Le Plume tuscher og jeg synes overhovedet ikke at det lykkedes. Nedenstående kort er lavet med mine gamle Caren Dache aquarelle farver. Hmmm, det var jo ikke meningen, når jeg lige har investeret i dyre tuscher. SÅ... hvis nogen kender til et link, hvor jeg kan lære teknikken, så vil jeg blive glad ; )