mandag den 3. januar 2011

"Pyntning". Julelayout.

Årets første layout er fra lørdagen før juleaften, hvor vi var hjemme hos min bror for at pynte vores juletræ, som vi selv havde fældet, og bytte gaver med dem, vi ikke skulle være sammen med juleaften.
Det er nevø Victor, min Mads og Lindsay svigerinde, der er i gang med at pynte træet.

Papiret er fra My Minds Eye. Kanterne er lavet med Martha Stewart Punch. Og blomsterne er fra Prima.

I dag er første arbejdsdag efter juleferien for mig. Jeg er ellers lige i mit es til at være kreativ, så jeg kunne sagtens have brugt 14 dage mere ; )
I må alle have en god dag.

23 kommentarer:

Sandy sagde ...

Wonderful christmas LO.
Absolutely gorgeous.

Britt-Inger sagde ...

Snygg LO!! Läckert med M.S. punchen runt om..
Hoppas du får en lugn arbetsdag ;)
Gott Nytt!
Kramen, BI

Thanni sagde ...

Hvor er det et dejligt jule-LO! :)..ser så godt ud med den punchede kant.
..og så er det et skønt billede af den lille koncentrerede nisse ;D
Ha' en rigtig god 1.arbejdsdag :)

Christina sagde ...

That is a gorgeous and stunning LO Karina! Love he details you used!
Hugs Kristel

10na sagde ...

Fint LO, stor respekt for at du har lyst til at lave "juleting". Jeg er bare så træt af jul ;o) Jeg har også 1. arbejdsdag idag siden 22-12 - glæder mig. Kh 10na

Anne Thormose sagde ...

Ja, 14 ekstra dage i scraprummet ville ikke være helt dårligt.

Skønt layout. Det må være skønt, at kunne scrappe dugfriske billeder.

Charlotte sagde ...

Rigtig fint jule-LO. Kan godt li de mange røde blomster. Og billederne er bare hyggelige.
Ja, hverdagen begynder igen nu. Jeg har så ikke haft så meget fri som jeg kunne ønske mig. Sådan er det jo bare nogen gange.
God arbejdslyst og rigtig godt nytår.

Heidi sagde ...

Rigtig flot jule lo, må se selv at komme igang, om ikk andet så bare finde kreativiteten frem igen ;)

God uge til dig, det bliver nok en hård en at komme igennem efter lang ferie :)

Gitte sagde ...

Waouw et smukt juleLO. Vild med detlaljerne og opsætningen af papir og billederne. Det må jeg life.:).
Skøn lille nisse som er meget koncentreret om at pynte juletræet.:O)Hyggelige julebilleder.

Du må ha' en rigtig dejlig uge også selv om du skal på arbejdet. :)
Knus :)

Gitte sagde ...

ps. jeg siger til lige så snart det står færdigt. :)
Knus

Lise sagde ...

Super flot LO i dejlige julefarver og med en virkelig flot kant :-)

Bertram sagde ...

Lækkert LO og skøn border på papiret.

Anonym sagde ...

Et dejligt julelo. Ja jeg havde også første dag på jobbet og kunne simpelthen ikke sove igår:( Så nu er jeg godt nok træt:)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super godt LO. Håber i har haft en dejlig jul og et godt nytår.
Har det på samme måde som dig. Kunne sagtens bruge en uge mere at scrappe i. Jeg er nemlig også kommet godt igang i år.
Knus fra Haugepie

Pia sagde ...

Super flot layout, flot med alle blomsterne på række

Margit sagde ...

Fantastisk fint juleLO... sikke koncentrationen lyser ud af ansigterne... især på Viktor.
Fed MS bort og lækker blomsterranke ;o)

Jeanette sagde ...

Nydelig layout, kjempefin punchet kant! :)

Pia Odgaard sagde ...

Flot LO. Ser godt ud den række af blomster og den punchede kant!

Conny sagde ...

Et rigtig flot jule-Lo jeg kan godt huske du vidste billederne.Jeg troede skulle se træer,men måske en anden gang.

Anonym sagde ...

Sikken et dejligt layout!!!

Kirsten sagde ...

Dejligt layout.
Hvor ser det hyggeligt ud :-D

Sanne sagde ...

Dejligt jule LO Karina - man kan næsten mærke hyggen helt hjem i stuerne :)

Marianne sagde ...

Hvor er det bare dejligt - og blomster-borten er vildt skøn!!