lørdag den 1. januar 2011

Top 10 Cards 2010.

Da jeg jo er en kortpige er jeg blevet opfordret til at lave en top 10 over mine kort også. Og det blev de her:

Det første kort er jeg glad for pga. farverne og teknikken "Resist Embossing", som jeg lærte på et kursus hos Pia/Kreative fornemmelser.

På dette kort har jeg leget med Alcohol ink på baggrundspapiret og Crackle paint på fuglen.

Clean and simpel er kendetegnende for mange af mine kort fra 2010.

Jeg har lavet mange blomsterkort i år. Det vil sige kort, hvor der ikke skal stå så meget i, men er gode til f. eks. en blomstergave. Spellbinders er meget velegnede til den slags kort.

Det er ofte svært at finde på kort til herrene, men det synes jeg, at clean and simpel kort er godt til.

Det her er et af de kort man burde se i virkeligheden, hvor farvekombinationen er meget flottere.

Et lille forsøg på Vintage med Hero Arts stempler.

Distressing, distressing, distressing og mit elskede Bambi stempel på kork ; )

Det er er så mit første forsøg på at sy i hånden på et kort. ; )

Alle de 9 første kort er med Hero Arts stempler. Som jeg må sige, jeg er faldet fuldstændig for.
Men så er der alligevel sneget sig et enkel drengekort ind med Tim Holtz stempler.

Har du lavet en Top 10 liste?

26 kommentarer:

Sanne sagde ...

Super flot top 10 Karina - lækre kort...........

Lise sagde ...

Tusind tak for din hilsen på min Blog. Også godt nytår til dig:-)
Det er nogle rigtig flotte kort du har valgt til din top 10. Kan man ane en svaghed for Hero Arts stemplerne?? ;-)

Annette / aka sagde ...

SUPERFLOT kort top 10.
Du ER en kortmester.

Pia sagde ...

super flotte kort

Jette / ma11edina sagde ...

Top-lækker TOP 10!! Hvor er de smukke, og ja, du er virkelig en kort-pige :D)) Godt nytår ;)

Charlie sagde ...

SÅ mange fine og lækre kort - tak for kigget og Godt Nytår. Ja Hero Arts bliver man hurtigt afhængig af - ingen tvivl om det. =0)

Anne Bente sagde ...

åh.... så mange smukke kort karina
dem kan du være stolt af

Anonym sagde ...

Wauw så lækre. Favoritterne er elefantkortet hvor du har syet og drengekortet med cyklen - så fede.

Ifversen sagde ...

De er jo skønne de kort!
Godt nytår til dig og dine :-)

Unknown sagde ...

Hvis du nu en dag bestemmer dig for at give dine stempler til mig sammen med et kursus, så skal du ikke høre noget for det :D
Godt nytår.

Kreateten sagde ...

Smukke smukke kort hvert og et!

Godt nytår til dig og dine!

Gitte sagde ...

Skøn kort top 10. :) Jeg er helt pjattet med elefantkortet. Nu kan jeg lifte det. *gg*;O)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.
Knus

Mio sagde ...

Hvad skal jeg sige ; ) super flotte kort simpelhen : )))

Betina Olesen sagde ...

Nu er jeg jo ikke en kort pige... men når jeg ser sådan et som det øverste, så er det godt nok lige før man kunne blive omvendt...

10na sagde ...

Åh, din top 10 er bare SÅ flot. Du er jo inbegrebet af Hero Art stempel-ekspert. KH 10na

10na sagde ...

Åh, din top 10 er bare SÅ flot. Du er jo inbegrebet af Hero Art stempel-ekspert. KH 10na

Britt-Inger sagde ...

Du gör så härliga kort i olika Hero Art stämplar!!!Så snygga!
Har sagt vet jag att jag skulle börja använda mina, men har man gjort det ....skulle inte tro det;);)
Gott Nytt till dig.
Kramen, Britt-Inger

Charlotte Ravn sagde ...

Tak for gensynet med både layouts og kort, du laver nogle super flotte ting! Jeg nyder at følge med på din blog og vil glæde mig til at se mere i 2011!
Knus fra Charlotte

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor er det nogle lækre kort, du har valgt til din top 10, Karina...

Jeg har hentet rigtig meget inspiration på din blog i det forløbende år og det er der altså en god grund til. Du er en mester til kort :-)

Nina sagde ...

Virkelig en samling flotte kort, Karina! Det er altid en fornøjelse at kigge forbi din blog.
Jeg har ikke lavet en top ti, siden jeg ikke har været særlig produktiv i 2010...må forsøge at gøre det bedre i 2011. Er 2011 i øvrigt året, hvor vi endelig kommer til at ses? :o)
Håber at du har haft en dejlig jul og en sjov nytårsweekend.
Kh,
Nina

HenrietteH sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort... det var en hel fornøjelse af kikke dem igennem... så mange forskellig stilarter du mestrer...

troll13 sagde ...

Du laver de mest fantastiske kort :o))))


Godt Nytår, håber at du kom godt ind i det.
Tak for alle de søde kommentarer, jeg altid får på min blog, jeg undskylder at jeg er så dårlig til at få givet nogen tilbage.
Det håber jeg at kunne gøre bod på her i det nye år.

Hellemor sagde ...

En imponerende kortsamling og viser helt klart alle de mange forskellige teknikker du mestre.

Teresa Kline sagde ...

what a gorgeous top 10....wishing you much happiness and success in 2011!

enjoy *~*

Siv Anne sagde ...

En nydelig topp 10 liste du har her

Muffin sagde ...

Vilken härlig topp-10-lista, så mycket fina kort! Mina favoriter är nog det första med blommorna, babykortet och det med solrosen men de övriga är också fantastiska!
Önskar dig ett fint 2011!
Kram!