fredag den 11. maj 2012

DT kort/Kreative Fornemmelser og gevinst.


Dette kort har jeg lavet for Kreative Fornemmelser. Du kan læse om materialerne HER.


Da Scrapsisters.dk holdt fødselsdagsfest i april måned, deltog jeg med både kort og layouts og så vandt jeg sørme hovedpæmien. Det var helt vildt lækkert, det jeg modtog med posten i går! Jeg har mærket, følt og aet meget på det ; )

Ellers får jeg ikke lavet så meget scrap for tiden. Vi har lige taget imod 27 nye børn i SFOen. Det er dejligt, men også hårdt. Jeg bruger i hvert tilfælde meget energi på, at de skal føle sig godt tilpas. Det betyder, at jeg er helt flad, når jeg kommer hjem og kun har overskud til blogrundfart ; )
I må have en rigtig god weekend.
post signature

26 kommentarer:

May Britt sagde ...

Tillykke med den meget fine præmie og den er fortjent... og lækkert kort... kan da godt forstå du er lidt flad om aftenen og vi venter bare spændt på at du får energien tilbage til scrap... Go fredag..

Gitte sagde ...

Flot kort.
Tillykke med gevinsten den er fuldt fortjent.
God weekend.

Lina sagde ...

Fantastisk kort, er vild med farverne på sommerfuglene. Og sikke en lækker premie! Håber snart der bliver lidt mere ro i SFO'en, så du har lidt mere overskud.

Hanneby sagde ...

Uhhh Karina.... :) det er sørme en lækker præmie du har fået op under neglene der ....

Og det med SFO det kender jeg alt for godt - men det er 2 mdr. siden vores minier startede.... men Pyh ha man er glad - men flad i starten...

Knus fra hanne

Krebsen sagde ...

Rigtig sødt kort og lækkert stempel.

Lækker pakke du vandt, men fuldt ud fortjent - glæder mig til at se, hvad du får tryllet ud af herlighederne.

God weekend

Mio sagde ...

Det er jo som juleaften tihi, stakkels postmand *G*
Hvor er det super mange og lækre ting, glæder mig vildt til at se dig Smache den store SMASH : )
Tak for i går det var super hyggeligt som altid : )
Rigtig god weekend, håber du kan få lov til at slappe helt af : )

Gitte Grønfeldt sagde ...

Lækkert kort med de farvede sommerfugle, du er altså en haj til det med at lave enkle og alligevel fantastiske kort :-)

Og tillykke med den fantastisk flotte gevinst fra Scrapsisters :-D

Dorthe sagde ...

Det var da en helt vildt lækker gevinst! Stort Tillykke med den! Så glæder vi os bare til at se hvad du får lavet med herlighederne!
Superflot kort også - lækre lækre farver - og smukke sommerfugle!
God weekend.

lonol sagde ...

Wauw for en lækker gevinst, hvor er det godt at du har fået noget at ae =D
Tillykke med den. Glæder mig til at du skal lave noget ud fra gevinsten.
Håber du kommer over trætheden i weekenden, så vi kan se scrap =D

Jette Munkbøl sagde ...

Hold da helt op en super gevinst du har vundet, hvor må du være glad, kæmpe tillykke:)
Rigtig flot kort, som altid:)
God weekend

Hanne sagde ...

Rigtig, rigtig flot. Tillykke med den fede præmie.

Dorthe sagde ...

Stort tillykke Karina, det var dog en skøn pakke :-)
Jeg er vild med dit kort og dine sommerfugle- hvor er de smukke-i dit farvevalg !
God week-end og knus,Dorthe

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tillykke med den fine gevinst. Super lækkert kort i skøn farvecombo... det er så smukt et stempel
God weekend

Femmy sagde ...

beautiful!! love the butterfly!

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor er det smukt det kort♥
knusss

Annette sagde ...

Lækkert kort du igen har lavet. Elsker dine kort.

TILLYKKE med den flotte præmie - WOW siger jeg bare. Glæder mig til at se hvad du får lavet med de nye dejlige ting.


God weekend,

Julie Viktoria sagde ...

Lækker sager!

Fin kort. :)

Jean sagde ...

Lækkert kort!!!

Wowww det ser helt vildt ud med den gevinst..!!
Stooooooooooort tillykke med den, hvor er du bare heldig..
Er sikker på du nok skal få overskud til at få brugt noget af det når børnene er kørt godt ind og der er ro på igen :)

Håber du får en rolig og god weekend :)

Heidi sagde ...

Wiii en lækker premie - stor tillykke med den den ;) Flot kort

Kan ski godt forstå energien er væk pyyyy og jeg kan være brugt ved 2 drenge gggg

Rigtig god weekend

Lise sagde ...

Stort tillykke med gevinsten. Den ville jeg også gå og pille og rode og rage ved hvis det var min:-))))
Og som altid et rigtig lækkert kort.
God weekend.

Jeanette sagde ...

Flott kort du har laget Karina, og så lekker premie - det var jo supert å få. Kanskje du får overskudd til å gjøre litt når ting roer seg på jobb. Knus Jeanette :)

Dortesjs sagde ...

super sødt kort du har lavet og hold da op en fed hovedpræmie, stort tillykke her fra mig

Linda sagde ...

Sødt kort og sikke en lækker præmie, det er jo super at modtage sådan en:-)
God weekend

Pia sagde ...

tillykke med den flotte præmie og super kort du har lavet. jeg har selv hele mit arbejdsliv arbejdet med vuggestuebørn så jeg kan godt forstå du er fladmast når i skal modtage så mange nye børn

Fru Larsen sagde ...

Hold op med mange lækre ting, og hexagoner lige dig :) god fornøjelse når energien er til det igen.

Connie sagde ...

Hold da en masse lækkerier og tillykke med præmien. Skønt kort med de dejlige sommerfugle.