søndag den 10. juni 2012

DT # Kreative fornemmelser og skyer til OSH.


Dette kort har jeg lavet for Kreative fornemmelser til maj måned, hvor vores tema var Die cuts. Er der nogle stempler, I har lyst til at vide navnet på, kan I se beskrivelsen af kortet HER.



De næste kort er børnekort til Operation skriv hjem. Det sidste af Cecilies Fif sætter fokus på bl.a. skyer og dette er mine bidrag. Stemplerne er igen fra Paper smooches og jeg har farvelagt med copics.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig et Copic farvekursus, for jeg har aldrig rigtig fundet ud af teknikken.

I må have en god søndag.
post signature

32 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Lækkert kort du har lavet for Kreative Fornemmelser. Du har så mange fede stempler!
Skyerne er også vildt søde!
God søndag.

KFE Design sagde ...

Super søde kort - specielt kortene med dragerne - man kan da ikke andet end at blive i godt humør når man ser dem. Fortsat god søndag

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor er de fine :)

Krebsen sagde ...

Super flotte kort.

Jeg har et stykke tid luret på stemplet sendlig you lots of hugs, men syntes ikke jeg kan finde det i listen af materialer du har brugt.
Rigtig god søndag

Sandy sagde ...

So so lovely cards.
Absolutely pretty. xoxo

Unknown sagde ...

uuuuuhm, de skyer er da for lækre. Og cool med den copic kant :)
Happy søndag

Mio sagde ...

Super skønne lækre kort Karina og kraft love it : )
Hvor Er det nogle søde OSH kort du har lavet, yebs et Copics kursus ville være super indtil nu, har jeg tæsket et hav af youtube videoer igennem megen det giver ikke helt det samme.
Rigtig god søndag .

Alfie sagde ...

Dejlige kort - fed ide med børnekort til OSH.

God søndag.

Rafns hjørne sagde ...

Super søde kort du har lavet - de Copic er heller ikke lige det, jeg er bedst til ;0)
God søndag.

lonol sagde ...

Flotte kort. God søndag til dig

Pia sagde ...

så lækre kort du igen har lavet

Jean sagde ...

Nøøjj hvor er det smukt det første kort..

Åhh de drager har jeg også kikket på... meeeen kan jo ikke købe alle stempler på èn gang...
Det rigtig søde dine børnekort...

Når du farvelægger direkte på kortet, går det så ikke igennem omme på den anden side..??

Ønsker dig en dejlig søndag..

Annette / aka sagde ...

Uha, nogle rigtig flotte kort du har lavet.
Festlige og farverige dragekort.
Og fin model til det første kort. Den ide gemme jeg lige....

Rigtig god søndag.

Lina sagde ...

Hvor er det bare nogen super skønne kort. Jeg synes nu altså du har farvelagt dem super fint. Men du er altid meget velkommen hos mig, hvis du har lyst. Giver gerne et lille copic kursus. Så kan vi bruge et par timer på at lege med vores copics. Du siger bare til :)Så vidt jeg husker bor vi jo ikke så langt fra hinanden.

Rigtig god søndag.

Bodil Hansen sagde ...

De er så lækre de kort du igen har lavet.
God søndag

Karina Beck sagde ...

Svar til Krebsen:
Tekst stemplet er også et Hero arts.
Prøv at kontakte Pia fra Kreative fornemmelser. Måske kan hun skaffe det hjem?

Til Jean.
Jo copics kan ses på den anden side. Der sætter jeg bare et hvidt stykke papir på..

Gitte sagde ...

Flotte kort, især det første. :-)

Camilla sagde ...

Rigtig søde kort! det tekst stempe er jeg også helt vild med.. ender nok med at må invistere i det en dag.

Hanneby sagde ...

Det er bare sådan nogle lækre kort du har lavet - også dem der er til OSH :)

God søndag til dig Karina :)

Jytte sagde ...

Ih, nogle skønne kort!!
De dragekort er bare så søde!!

Fortsat god søndag :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert DT kort og søde kort til OSH. Ha en fin aften

Lise sagde ...

Super søde kort. Jeg er vild med dem med dragen på....rigtige børnekort.
God søndag aften til dig:-)))))

Jette Munkbøl sagde ...

waw hvor er det nogle smukke kort og hvor har du nogle lækker stempler:)

lam sagde ...

Sikken nogle skønne kort. Forsat god aften

Mariastine sagde ...

Fine kort, jeg er især begejstret for det øverste med sommerfuglene :)

God søndag aften.

Linda sagde ...

Super fine kort, er vild med dragen
Rigtig god søndag aften

Jeanette sagde ...

Hei Karina!
Flotte kort :) Jeg likte så godt fonten på de kortene du har laget til Operasjon skriv hjem. :)

Jeg lover å gi beskjed neste gang jeg er i Danmark, så kan du få et kurs, helt gratis. :) Ellers så er det helt sikkert kurs hos deg også. Vet at det har vært kurs hos diverse online-magasiner. Skal se om jeg finner lenker, så jeg kan sende deg.

Jeanette sagde ...

Copic tutorial: http://stampartic.blogspot.no/2009/04/copic-markers-tutorial.html

Grete sagde ...

Som altid - super fine kort du har lavet. Jeg er imponeret over hvor meget du får lavet og du er bare så flittig med at få det på bloggen også.

Jeg mener at Stine har lavet et online indlæg i brug af copic, måske var det på panduro.

Mette sagde ...

Ihhh....altså...der opstår nye behov, hvergang du smider kort på bloggen, jeg bliver snart nødt til at "blokere" dig, det er altså for dyrt at "følge dig"...he he

Gitte sagde ...

Lækre kort som altid. Vildt flot kort til kreative fornemmelser :o)

Heidi sagde ...

Ahhh hvor er de søde, hvordan har du stemplet oven på skyerne ? Skulle du få lavet et copic kursus så kommer jeg helt sikkert :-) knus