fredag den 8. juni 2012

Hygge med Scrap gruppen og Tim Holtz tags.


Jeg var sammen med min scrapgruppe, Mighty Scrap, i går aftes. Vi mødes cirka en gang om måneden. Nogle gange scrapper vi bare det, vi hver især har lyst til, andre gange laver vi noget fælles.
I går havde vi aftalt, at lave Tim Holtz teknikker fra et online kursus, som Nikolette og jeg havde været på. Det er så hyggeligt, at lave noget fælles og dejligt, at mødes med andre med samme lidenskab ; ) : )

Her er de tags, som jeg viste teknikkerne på.




Rigtig god weekend lige om lidt.
post signature

32 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Det lyder da bare smadderhyggeligt! Og fed måde at få lært nye teknikker.
Dine tags er lækre - men det har jeg vist sagt før - thihi.
God weekend.

Krebsen sagde ...

Lyder som en herlig aften og god måde og dele teknikker på.
Jeg har vist også sagt det før, men dine tags er bare så super flotte og lækre.
Rigtig god weekend

Gitte Grønfeldt sagde ...

Det ser superhyggeligt ud - og det er da nogle superlækre tags I har fået lavet :-)

KFE Design sagde ...

De er rigtig fine. Du må bare sige til, hvis du tager ud og underviser i noglæe af disse teknikker. God weekend.

Dortesjs sagde ...

aww super flotte tags og iihhh hyggelig aften gid jeg havde været med...hav en dejlig dag knuz

May Britt sagde ...

Ej hvor ser det hyggeligt ud... og rigtig lækre tags... Go' weekend..

Lise sagde ...

Skøn måde at lære nye teknikker og dele erfaringer på. Det ligner ren råhygge.
God weekend.

Dorthe sagde ...

Jeg kan blive helt misundelig--
og dine tags er skønne Karina- good week-end.Knus.
Dorthe

lonol sagde ...

Det må være dejligt, at have en gruppe scrappere, at dele sin hobby med. Det ser kanon hyggeligt ud =D
Superflotte tags

Rafns hjørne sagde ...

Det er bare skønt med nye teknikker - og tilligemed i godt selskab :-)
Det er nogle fine tags, du underviste i at lave.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ser så hyggeligt ud og nogle super lækre tags. Jeg kan også godt li når vi i vores scrapklub tager nogle emner op og laver fælles. God weekend

Jette Munkbøl sagde ...

Hvor hyggeligt:)
super flotte tags, der er nogle der har nyt godt af din teknik:)
God weekend

Annette / aka sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud.
Og tænk at få undervisning af dig i de smukke TH-tags.....Heldige scrappere.
God weekend.

Jean sagde ...

Ejj hvor ser det bare hyggeligt ud :)
Skønt at kunne glæde andre med at lærer noget fra sig og hygge sig med det :)
Det altid dejligt..

De er altså fede de TH tags :)

Rigtig god weekend :)

Jackie Rockwell sagde ...

Beautiful Tags!!! I love the warm rich colors!

Lina sagde ...

Lækre lækre tags. Og hvor ser det bare hyggeligt ud. Rigtig god weekend.

Charlotte sagde ...

Det lyder til at det var en dejlig scrap-aften. Hyggeligt af se billeder derfra. :)
Så flotte tags!!
God weekend.

Bodil Hansen sagde ...

Det ser hyggeligt ud - og det er da nogle lækre tags du har fået lavet
God weekend

Anonym sagde ...

Det ser bare super hyggeligt ud :) Lækre tags - det ser meget spændende ud!

Donna sagde ...

Hyggeligt med sådan en Scrap aften og lækre tags du har fået lavet, jeg er især vild med dem med sommerfugle.

God weekend :-)

Jeanette sagde ...

Det så ut som om dere hadde det flott sammen, og mange flotte TH inspirerte tags du har laget. God helg til deg også! Knus Jeanette :)

Connie sagde ...

Øv,øv og atter øv. At jeg dummede mig. Men super, super lækker tages.

Ha en dejlig weekend.

Olivia sagde ...

Skønne tags og det er altid godt med en gruppe andre "scrap nørder" at dele sin passion med. Fedt navn i har til jeres gruppe ;-)
P.S Nu varer det ikke så længe igen inden jeg viser noget hexagon på bloggen...hi hi..hi ´Modtagerne skal lige se det først ;-)

Mariastine sagde ...

Pragtfuldt at mødes med nogen som deler den samme lidenskab for scrap og hold da op nogle fede tags, der er lige et par ideer som jeg lifter en dag ved lejlighed :)

Rigtig god weekend.

ps. jeg har under dit spørgsmål på min blog vedr. distress power svaret dig ;)

Mette sagde ...

Arj...hvor må det være hyggeligt at have nogle faste scrap-aftaler ;-) Flotte tags I fik lavet...

Jytte sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud!! Og sikke flotte tags, du har lavet :)

God weekend :)

Nikolette sagde ...

Tak for sidst.. det er godt at have både ting og viden "i familien", ikke? GG

Gitte sagde ...

Det ser bare rigtig hyggeligt ud.
Flotte tags.

Conny sagde ...

Det lyder til i har haft en rigtig hyggelig aften og det nogle fine tags du har lavet.
God weekend

Alfie sagde ...

Hvor dejligt med en scrap gruppe.

Du kan altså bare noget med tags og teknikker - de er såååå lækre.

Fortsat god lørdag.

Mio sagde ...

Tak for sidst : ) det var super hyggeligt og spændene at lære nye ting juhuu.
Rigtig god lørdag

Dorte sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig ting at mødes og være kreative sammen. Og resultatet er kanon flot. Jeg har selv det nederste stempel, men det ligger og venter på a jeg 'tør' angribe det.