mandag den 28. juli 2014

Inka Gold/Memory Box kort og feriebilleder fra Amsterdam.



Sommeren er forbi nu og den nærmest fløj afsted.... den sang af CV. Jørgen synger jeg i dag. Ikke fordi sommeren er slut, men fordi min sommerferie er det. Hulk.

Det her kort har jeg lavet til Hobbybodens blog. Jeg har brugt en Tim Holtz Stencil og Inka Gold til baggrunden og en Memory Box die blomst. Enkelt og dog med en del struktur.

Og her er et par Collager fra sidste uge i Amsterdam, hvor jeg var på ferie med Henning og Rasmus.




Er du så heldig stadig, at have ferie?
Karina

16 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

waue super flot kort. tak for kikket på dine ferie fotos der ser super hyggeligt ud. har aldrig været der

Krebsen sagde ...

Flot kort.

Det ser ud som om i havde en dejlig ferie.
Ja de sommerferier har det med at være slut før man får set sig om.

Dorthe sagde ...

Lækkert kort og skønne ferieminder :)
Her er ferien også slut for denne gang.

Kirsten sagde ...

Det er så hyggeligt at se dine feriebilleder. Man se i har haft nogle dejlige dage i Amsterdam. Jeg glæder mig til en gensyn med byen på et tidspunkt.
Tak for kigget :-)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort og nogle dejlige billeder fra en by, vi heller ikke har været i ;-)

God dag til dig

Solveig sagde ...

Flot kort og lækre billeder fra Amsterdam. Dejlig by, jeg ikke har set nok af, og må besøge igen.
Jeg er lige gået i gang med 2. uge af min 3 ugers ferie, dejligt.

Maryann Laursen sagde ...

Herligt kort og skønne ferieminder. Vi har slret ikke haft nogen ferie endnu, så vi har det hele til gode til senere.

Pia Larsen sagde ...

Ville ønske det var mig, som lige har afsluttet ferien. Tænk at kunne nyde det dejlige vejr.
Må desværre vente til sidst i august.

Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOW,hvor ser det fedt ud Karina.
Man skulle have ferie til man ikke gad det mere eller idet mindste til det gode sommervejr slutter ;O)))

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er et smukt kort!

Og det ser ud som om I har haft en dejlig sommerferie.

Gitte sagde ...

Flot kort og fine billeder.

Ann Weiss sagde ...

Lækkert kort!
Jeg nyder stadig min ferie som varer ugen ud :) Dog bliver der ikke lavet noget som helst kreativt :D

Gitte sagde ...

Det ligner en skøn ferie i Amsterdam. Det er et lækkert kort i din sikre stil :)

Diane sagde ...

Gorgeous card design and colors. Love the fun pictures.

Hugs Diane

KFE Design sagde ...

Den die du har brugt til blomster er utrolig elegant og er super fin med en baggrund.

Jeanette sagde ...

God dag!
Ser ut som om du har hatt en fin sommer. Her er sommerferien forbi, selv om dagen i dag nytes hjemme til utpakking. I går kom vi hjem fra nesten 3 uker i Spania. Som var varmt og herlig. Som alltid!
Amsterdam er en flott by, som jeg har lyst å reise tilbake til.
Håper du har det fint på arbeid, med skolereform. Det kan kanskje være litt tungt det.

Jeg starter på jobb i morgen, har jeg tenkt.
Knus, Jeanette.