lørdag den 12. juli 2014

Scribbly Birds designs og feriebilleder.



Jeg har her leget med Dina Wakleys Scribbly Birds og stencils. På baggrunden har jeg brugt Distress ink Pads og fuglene er farvelagt med Copics. Jeg er vild med dette udtryk og kan mærke, at det skal jeg arbejde mere med.


Og så er vi lige kommet hjem fra en uge i Stockholm. En rigtig flot gammel by med en masse vand omkring. Det kan helt klart anbefales. 
Det var en skøn måde, at starte sin ferie.

Har du også ferie? Får du scrappet? Jeg er i hel vild scrappeunderskud, så det er godt jeg stadig har ferie.
Karina




13 kommentarer:

morkaren sagde ...

De fugle er bare "for skønne" det er et stempel du får meget glæde af, for det kan jo varieres meget. knus morkaren.

Maryann Laursen sagde ...

Flotte fuglekort helt sikkert, og fede billeder fra din ferie her. Det er godt nok en flot by, det er jeg helt enig i, og flotte billeder her. Tak fordi du deler dem med os.

KFE Design sagde ...

Ingen tvivl om at Stokholm er en by, der er værd at besøge. Det med scrap underskud er vist noget vi alle kender, men lige nu syntes jeg ikke det bliver til det helt store - i alt fald ikke når solen skinner fra en skyfri himmel. Tirsdag er der dog scrap med pigerne, så der bliver der lavet noget. Fuglekortene er rigtig søde.

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne stempler - og kort! :)
Dejlige billeder fra Stockholm - og nix jeg venter stadig på min ferie ;)

Gitte sagde ...

Flotte kort i lækre farver.
Det lyder dejligt med en tur til Stockholm. :-)

Mio sagde ...

Skønne kort of super lækre farver.
Ser hyggeligt ud og forsat rigtig god ferie : )

May Britt sagde ...

Er rigtig vild med dine fuglekort... de er bare så søde...

Pia sagde ...

super flotte kort med fine teknikker, på vores cruise til Sct Petersborg lagde vi også til i Stokholm, lækre billeder du har taget

Pia sagde ...

super flotte kort med fine teknikker, på vores cruise til Sct Petersborg lagde vi også til i Stokholm, lækre billeder du har taget

Linda sagde ...

Skønne kort.
Det ser lækkert ud i Stokholm:-)
Min ferie starter først på fredag... Jeg glæder mig

Happymade sagde ...

Skønne kort og dejlige feriebilleder!
Jeg er også i krea-underskud, da vi har været i sommerhus den sidste uges tid. Projektet for mig stod på at sy nye gardiner til hele stuen. Så der var nærmest gensynsglæde, da jeg satte mig ind i krea-rummet nu til morgen ;o).
Fortsat god ferie. Kh. Anette

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Nogle super lækre kort og sikke dejlige billeder fra en storby vi har tilgode at besøge

Ha en god søndag

Tina sagde ...

Flotte stærke farver på kortene!