lørdag den 27. december 2014

27. december. Juletag.


Det her tag har jeg lavet til en artikel på Scrapsisters om til og fra kort. Hvis du vil læse artiklen og se de andres bud kan du trykke HER.

Tagget er lavet på Kraft karton og med en Stencil og Texture Paste har jeg lavet snevejr. Dådyret er skåret i guld og så har jeg brugt pailletter som pynt.

Vi har  jo importeret en masse udenlandske ord og hver gang jeg skal bruge ordet tag, er jeg i tvivl om det er en eller et tag. Hvad siger du?

God weekend.
Karina


6 kommentarer:

kortmager sagde ...

det har jeg også tænkt på en del gange, når jeg kommenterer... sådan er det jo med mange engelske ord, som fordankses. mon ikke man bare bruger det efter "et vedhæng" - altså et tag?

Heidi sagde ...

Skønt tag. Dejligt med dine input.
Jeg vil sige et tag og derfor et skønt tag i denne sammenhæng

Gitte sagde ...

Smukt Tag.

Lise sagde ...

Lækker tag .....i min verden hedder det en tag....men om det er rigtigt ved jeg ikke, men jeg syntes at et tag lyder helt forkert:-)))))))
God weekend til dig:-)))

rhh sagde ...

Rigtig sød, har aldrig tænkt over om det er en eller et :)

Mio sagde ...

Lækkert tag, jeg siger et tag, men kan dog komme i tvivl : ))