fredag den 11. december 2009

11. december. Medusa krybbespil.

Dem der fulgte min blog sidste jul ved, at jeg er vild med Medusa figurerne. Først et aftenbilled hvor hele krybbespillet står på et sølvfad med levende lys.
Jeg har taget et par billeder tæt på, så I også kan se detaljerne. Her er Josef, Maria og Jesus. Jeg synes, at de er så søde/sjove.

De tre visemænd.


Hyrderne og den skønneste kamel. Den er næsten den bedste. Og til sidst to mus og et får.



Og mere lækkert bånd fra kalenderen.
God decemberdag til jer. Mon der kommer sne i weekenden?

18 kommentarer:

peggy gatto sagde ...

I just love the nativity you created!!!!

Britt-Inger sagde ...

Helt underbara.. :)
Ha en skön 3 Advent helg!

Maribi sagde ...

Krydser fingre for sne....
De nisser er bare nuser... Er vild med de 3 vise mænd, hvor er de skønne:-)
Håber du får en god dag.

Gitte sagde ...

Den julekrybbe er så skøn. Jeg er også helt vild med de 3 vise mænd. Kan man egentlig få dem for sig selv? For Emil er født hellig 3 kongers dag.
Jeg krydser også finger for at der falder sne her i weekenden.:)
Du må forsat ha' en dejlig weekend:)
Knus

Thanni sagde ...

Altså den kamel er da alt for skøn ;D..jeg havde aldrig set de figurer før på din blog sidste år, og de er i den grad dejligt anderledes :)
Håber osse på bare en lille smule sne i weekenden.
Ha' en rigtig god fredag :)

Britt-Inger sagde ...

Tack för dom varma orden.. Jag kan lägga ut på bloggen hur jag gjort blommorna. Så det kommer...
Ha det gott!

Mutte sagde ...

Jeg kan godt forstå at du er vild med de figurerne, de er bare skønne.

Heidi sagde ...

de er skønne - sjovt nok så havde jeg det sådan lidt hmm med dem sidste år men i år - er vilde med dem. Var jo så heldig at få den stor elg og muffin i indflyttergave og har selv købt 2 slik pynt til mit mini juletræ - og allerede ønsker til næste jul ;o)

Rigtig god weekend til dig

Anonym sagde ...

jeg har også lige fået figurer til en krybbe. Den må komme op næste år :)

Margit sagde ...

Jamen jeg kan godt huske fra sidste år, at de var et hit hjemme hos dig. De er altså også rigtig søde/sjove. Gør det lidt mindre "højttravende" (som min mor ku' ha' sagt det) at de er lidt "spøjse"...
Faktisk kan jeg godt lide at der findes SÅ mange forskellige udgaver af "krybbespil"... de hører jo hjemme i julen trods alt.
God fredag til dig.

Jeanette sagde ...

Så herlige figurer, Karina. Kos deg så mye i adventstiden, både med kaker, og figurer! :)

Charlotte sagde ...

Jeg kan godt huske snakken om Medusafigurerne sidste jul ... og de er bare så herlige. Flot krybbespil som er fint at ha ved de store bloklys.
.. sne ... hmmmmm ... de siger jo at der kommer noget, men vi får se. :0)

sonja sagde ...

Hvor er de skønne dine medusa figurer.Kan i have en god weekend...

Conny sagde ...

Har du så mange Medusa figure, jeg bliver helt misundelig,for jeg er nemmelig også blevet vild med dem, siden jeg så dine sidste år.Jeg tro da på vi får sne i Viborg.
Kan du have en god weekend

Mette W. Sørensen sagde ...

Er total faldet for medusa figurerne... Jeg har ikke fået øjene op for dem før i år... så skønne

Unknown sagde ...

Hvor er det bare det kæreste krybbespil. Hav en dejlig weekend.

Helle Sahl sagde ...

De er simpelthen skønne. Jeg har luret længe på dem i år.

Charlie sagde ...

Julekrybbe det er et MUST her i julen og din er skøn... =0)