tirsdag den 10. januar 2012

Clean & Simple Card Making, Day 1


I participate right now in an online class called " Clean and simple cardmaking"
Jennifer MacGuire, Kristina Werner og Julie Ebersole are running the class.

These are my first two cards made by the first Sketch, Day 1.



Jeg deltager lige nu i et online kursus, som hedder "Clean and simple cardmaking"
Kortene jeg viser i dag er fra kursusdag 1.
Kursuskortet er rødt, feminint og med hjerter. Jeg har valgt at lave to herrekort.

Jeg glæder mig meget til at se hvad de byder på, på kursusdag 2.
I må alle have en dejlig kreativ dag.
post signature

32 kommentarer:

10na sagde ...

Super flotte kort. Jeg er helt vild med enkeltheden. Her gælder ordsproget "less is more" virkeligt. WOW hvor er de bare flotte. Glæder mig til at se mere.
Kh 10na

calmlund sagde ...

Fede kort - har lige købt embossing folderne fra Tim Holst der liger dit stempel. Er det også Tim Holst?

Vibeke sagde ...

I am in love!!!:) Noe så lekkert da Karina!!! WOW - disse likte jeg skikkelig godt!!:)

Heidi sagde ...

først den lille monster er jeg altså forelsket i og dine kort er skønne :)

Hmmm der var lige et kursus jeg gik glip af - men jo så heldigt jeg kan følge dig ;) Lækker og enkelte kort du starter ud med - de bliver ski nok liftet ;)

Lina sagde ...

Fantastisk kort :) Hvor ville jeg gerne have været med på det kursus.

Nikolette sagde ...

Fedt kort og så var det lige jeg bliver vildt inspireret til at få brugt mine baggrundsstempler :D
Er mit øjemål nogenlunde ok, hvis jeg tipper på, at du har brugt en post-it helt uden at klippe i den? GG

Mio sagde ...

Fede kort Kariina : ) kan godt li at du har lavet de sikkert ultra feminine kort , om til et herrekort : ) de små huse Er det en punch?
Har glædet mig til at se hvad du fik lavet : ) spændene.
Rigtig god dag, du kan vel næsten ikke vente til du kommer hjem, så du kan komme igang med dag 2 *G*
Rigti god dag.
Knus

May Britt sagde ...

Det er da bare to super søde kort du har lavet... og synes bestemt de passer til alle... hi hi...

Rafns hjørne sagde ...

Det er da simpelt hen herrekort uden for mange dikkedarer - virkelig flot, for enkelhed er jo ikke bare lige...
Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet på dit kursus.
Fortsat god dag.

Christina sagde ...

That is really stunning Karina! I love it!
Hugs Kristel

Sandy sagde ...

These are so beautiful Karina.
Awesome work.

KFE Design sagde ...

Jeg synres at det kan være svært at lave herrekort, men disse er rigtig fine. Jeg kunne også godt tænke mig at lave noget der lignede dine monsterkort. Det bliver spændende at følge din blog i den nærmeste fremtid - super dejligt at du vil dele med os andre.

Lise sagde ...

Super enkle herrekort. Glæder mig til at se hvad der kommer. God arbejdslyst.

Annette / aka sagde ...

Aih, hvor er de flotte. Og helt anderledes.
Tak for ny inspiration, jeg glæder mig til at se mere fra det kursus.

Gitte sagde ...

Det er 2 flotte kort.

Anonym sagde ...

Flotte kort. Jeg mente jo nok, at det ville blive spændende, at følge dig, på dit kursus =D
Dem lifter jeg lige. Joo, dem MÅ jeg bare prøve =D
KH Lonnie

Femmy sagde ...

they are beautiful Karina!

Unknown sagde ...

I love these cards! The little houses are darling.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækre herrekort... kan godt li det simple og enkle. Overvejede faktisk også det, men....:-)
God mandag

Dorthe sagde ...

Hvor er de FEDE dine kort! Det ser da SÅ godt ud med urene som baggrund!

Jette Munkbøl sagde ...

Skønt med inspiration til herrekort, super flotte - har selv lige lavet et herrekort, det er godt nok svært, men jo mere vi inspirere hinanden, jo nemmer bliver det. Jeg vil lave en mappe der er billeder af herrekort og så bruge det som inspiration :)
God aften

Pam W Merwin sagde ...

I love the background - such great masking! The buttons and the little houses are the perfect touch on each card.

Jytte sagde ...

Wow... de er bare FEDE !!!

Grete sagde ...

Neeejjj, hvor er det nogle rigtig gode herre kort, tak for inspirationen.

NygaardSkødt sagde ...

Hej Karina
Det er flotte og enkle kort. Holder meget af at de ikke er lyserøde :-)
mvh Anne

Gitte sagde ...

Waouw skønt med nogle herrekort, og dine er helt fantastiske. Så enkelte og så flotte. :)
Glæder mig til at se mere.....:O)
Du må ha' en skøn scrapuge
Knus

Connie sagde ...

Super lækker og så enkelte kan det gøres. Lækkert

AGJ sagde ...

Sikke nogle lækre kort.
jeg elsker "ruden" og de små fine huse...

Conny sagde ...

Jeg kan lide de enkelte kort,rigtig fine herrekort

Krebsen sagde ...

Sikke nogen søde kort :-)

Gitte sagde ...

For hulan, for er de skønne :o)

Maya Isaksson sagde ...

Vilka jättefina kort du gjort! Jag tycker verkligen om klockbakgrunden :)